Vonm Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Har 1 uke nå drevet på og treng Squats og div med plastfolie rundt mage og lår, og merke tydelige resultater på cm. Men kan man sove med dette på? (Dette er helt normalt) 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 (Dette er helt normalt) No, it’s not. Anonymous poster hash: aa9d6...2c8 29
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Trene med plastfolie? Det skal vel virke svettedrivende og oppstrammende, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 det har jeg aldri hørt om før. ikke normalt. du kan jo like greit bare snurre gaffateip rundt magen . så kansje du blir tynnere av det. Anonymous poster hash: d1f93...e38 4
Tomaten Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Bare ikke surr det rundt trynet hvis du syns haka er for slapp, eller bollekinna er for store... 6
Vonm Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2013 Skjønner mange reagerer på dette, men dette er noe mange har brukt i flere år. Noen drar på Spa for å få bodywraps i forskjellige varianter, for å minske cm rundt magen. Men for ungdommer så funker plast folie like bra, og er mye billigere! Nå er det et stort tall ungdommer som har gjort dette og gjør dette, for det øker svettingen kraftig under trening. På meg funker dette godt, og jeg har ingen problem med å si at det går greit til venner og gjøre dette under en 30/45 min treningsøkt. Men nå gjelder det og sove med det, om det går. 1
Vonm Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2013 Det skal vel virke svettedrivende og oppstrammende, tenker jeg. Det er de det gjør
Sofie_22 Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 (endret) "Plastic Wrap and Weight Loss Some fashion models, bodybuilders and combat athletes use plastic wrap and similar methods to create a watertight barrier on their skin while working out. This establishes a humid environment in the covered area, raising the local temperature and making the athlete sweat more. This means losing water weight, which can make a short-term difference for a photo shoot, weigh-in or competition. However, that weight goes back on when the person rehydrates -- and has nothing to do with belly fat. Spot Reduction The idea that you can target specific body areas for weight loss is called "spot reduction." It's a firmly debunked fitness myth. Your body does not lose weight from a targeted part, even if you focus on it via exercise choice or wrapping it in plastic. It loses weight from its entirety. Even if a plastic wrap did increase your fat burning, wrapping your belly in plastic would not accelerate fat loss from that area alone. Bottom Line No. Working out with plastic wrap on your stomach does not help you lose belly fat. Instead, your best results will come from following the advice of experts such as Dr. Mehmet Oz and celebrity personal trainer Bill Phillips: eat fewer calories and exercise more." Kilde: http://www.livestrong.com/article/520702-does-working-out-with-plastic-wrap-on-your-stomach-help-you-lose-belly-fat/#ixzz2Yh08AGmY Med andre ord; Jeg tror du fint kan droppe plastfolien, og fortsatt oppnå samme resultater. Mer behagelig er det nok også. Endret 11. juli 2013 av Sofie_22 12
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 Med andre ord; Jeg tror du fint kan droppe plastfolien, og fortsatt oppnå samme resultater. Mer behagelig er det nok også. Åh, ikke ødelegg med fakta og fornuft. Det hadde vært så morsomt om dette ble en trend. Men nei, man svetter ikke bort fett med plastfolie (eller på anent vis, forsåvidt). Man svetter bort væske man må fylle på med igjen etterpå. Det er ikke sånn at mennesker som svetter lett kvitter seg med mer fett enn andre. Svette er gjerne et mål på hvor hardt du trener, men når du kunstig fremprovoserer ekstra svette kvitter du deg ikke med et gram ekstra fett, bare væske, salter etc. Forøvrig antar jeg at det går an å sove med plastfolie rundt magen, dersom du ikke trenger å ha det særlig komfortabelt for å sovne. Tror imidlertid ikke det er særlig behagelig, og det er jo helt, helt meningsløst. Anonymous poster hash: fe320...653 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #11 Skrevet 11. juli 2013 Jeg mener selvsagt "annet vis", ikke "anent vis". Småtteri, men noen syke sjeler skriver jo faktisk "anent".Anonymous poster hash: fe320...653 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #12 Skrevet 11. juli 2013 At du svetter mer, betyr ikke at du mister mer fett. Og de centimeterne du eventuelt mister, kommer tilbake igjen så fort du slutter å være dehydrert. Fatter ikke at noen kan tro de blir slanke av å surre plast rundt kroppen... Lærer man ikke hvordan kroppen fungerer på skolen lenger? Anonymous poster hash: 2cd58...520 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #13 Skrevet 11. juli 2013 Jeg er mest interessert i effekten hvis man ikke er ungdom. Anonymous poster hash: f6623...753 2
Wiggins Skrevet 11. juli 2013 #14 Skrevet 11. juli 2013 Det er de det gjør Det virker svettedrivende, men det strammer ikke opp. Med plast rundt magen får du mindre avkjøling og svetter mer. Det gjør at du mister væske og salter. Dette er kun et midlertidig vekttap; etter ikke så mange timene vil du ha gjenopprettet væskebalansen, hvis du da ikke går rundt og er kronisk tørst og likevel lar være å drikke. Du kan like gjerne trene med tre lag superundertøy, da vil du også svette som bare det, men det gir deg ikke noe permanent vekttap.
Wiggins Skrevet 11. juli 2013 #15 Skrevet 11. juli 2013 Åh, ikke ødelegg med fakta og fornuft. Det hadde vært så morsomt om dette ble en trend. Men nei, man svetter ikke bort fett med plastfolie (eller på anent vis, forsåvidt). Man svetter bort væske man må fylle på med igjen etterpå. Det er ikke sånn at mennesker som svetter lett kvitter seg med mer fett enn andre. Svette er gjerne et mål på hvor hardt du trener, men når du kunstig fremprovoserer ekstra svette kvitter du deg ikke med et gram ekstra fett, bare væske, salter etc. Forøvrig antar jeg at det går an å sove med plastfolie rundt magen, dersom du ikke trenger å ha det særlig komfortabelt for å sovne. Tror imidlertid ikke det er særlig behagelig, og det er jo helt, helt meningsløst.Anonymous poster hash: fe320...653 Det er i så fall et dårlig mål. Når jeg sykler på landeveien og utetemperaturen er 21-22 grader, sykler jeg med sykkelshorts og sykkeltrøye. På landeveien blir det godt fart og dermed mye vindavkjøling, altså svetter jeg omtrent ikke. Hvis jeg holder samme intensitet på en spinningsykkel innendørs svetter jeg som bare det, siden det ikke blir noen vindavkjøling. Dessuten er svetting veldig individuelt; noen svetter under veldig lite anstrengelse, andre må virkelig ta i for å bli svette. 1
Løvetanten Skrevet 11. juli 2013 #16 Skrevet 11. juli 2013 Apropos folie på magen: http://www.nordlys.no/nyheter/article6752125.ece (fra i går)
Kira-delta Skrevet 11. juli 2013 #17 Skrevet 11. juli 2013 Ahaha dette gjorde jeg i fjortistiden også, da var det "in" på skolen jeg gikk på. Det eneste jeg fikk ut av det var et stygt og kløende utslett. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #18 Skrevet 11. juli 2013 Dere som er skeptiske, bare søk Body Wrap på Youtube eller Google. Anonymous poster hash: 4b43e...a04
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #19 Skrevet 11. juli 2013 Dere som er skeptiske, bare søk Body Wrap på Youtube eller Google. Anonymous poster hash: 4b43e...a04 :O Finnes det på YouTube!? IT MUST BE TRUE then! Anonymous poster hash: 2cd58...520 12
Løvetanten Skrevet 11. juli 2013 #20 Skrevet 11. juli 2013 Dere som er skeptiske, bare søk Body Wrap på Youtube eller Google. Anonymous poster hash: 4b43e...a04 Og det er jo akkurat den bløffen jeg linket til noen poster lengre opp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå