AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Vet noen om det er mulig, og om det går noen båter over dit? Anonymous poster hash: 9af28...4c4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 9af28...4c4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Du kan leie båt på Utvika(?) Camping. Allemannsretten gjelder også der. Anonymous poster hash: 9c7f5...e9d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Utøya er åpen for ferdsel for den som ønsker. Det er imidlertid ikke en øy det går rutebåter til, det har det aldri gjort. Det er ingen stor øy, ei heller er den befolket. Derfor må du nesten ta deg dit på egen hånd. Uansett hva motivasjonen din er for å ta turen dit, bør du opptre med respekt. For mange er det fortsatt helt i grenseland å dra ut dit når man ikke har en grunn til det. Så hvis du ikke skal dit annet enn pga. massakren: Det går nok helt fint om en del år, men pr. nå tror jeg det er såpass touchy at jeg tror du kan få både blandet og negativ mottakelse om du forteller bekjente at du skal/skulle dit bare for å se. Personlig hadde jeg ikke brydd meg om det, men det er jo mulig å forstå at enkelte kan se på det som.. Småperverst. Uansett om du ikke mener det sånn. Men som sagt: Øya er åpen, det er bare å dra. Det overnevnte er bare velmente råd.Anonymous poster hash: c68eb...31f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå