Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å flytte på internat nå til høsten, og lurer på om noen her inne har bodd på internat tidligere? Jeg får jo både mat og bo, men hvilke andre utgifter kommer som man kanskje ikke tenker på? fra før av betaler jeg både alt av klær, sminke, sjampo, balsam, busskort, osv. Men er det annet som man kanskje ikke tenker på?

Takk for svar :danse:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bodde på internat på vgs, den beste tiden i mitt liv iallefall :) Gled deg :D

Tror du har dekka det meste i hva du trenger å betale for, men husk også sengetøy og evt midler til klesvask, hvis du ikke drar hjem å får vaska alt der...

Kan også regne med noen kroner til mat, selvom alt er dekka er det ikke sikkert man liker det som blir servert den dagen, eller at man ikke er tilstede under måltidet...

Anonymous poster hash: 00e56...c96
  • Liker 1
Skrevet

Sengetøy og sån ja.. Men det er jo heldigvis utgifter som ikke kommer hver måned :laugh:

Gleder meg veldig!

Gjest GetOverIt
Skrevet

Har tenkt til å flytte på internat nå til høsten, og lurer på om noen her inne har bodd på internat tidligere? Jeg får jo både mat og bo, men hvilke andre utgifter kommer som man kanskje ikke tenker på? fra før av betaler jeg både alt av klær, sminke, sjampo, balsam, busskort, osv. Men er det annet som man kanskje ikke tenker på?

Gled deg :D

Ting jeg betale i tillegg tlfregning. Og så går det gjerne litt småpenger på å gjøre rommet ditt fint; blomster ol.

Ikke minst lommepenger til å være på sosiale ting med venner.

Du kommer til å få et kjekt år :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...