Gå til innhold

Strømpebukse i begravelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i begravelse og har et skjørt som går rett over knærne. svart topp og svarte sko. Må jeg ha strømpebukse på i en begravelse nå som det er skikkelig sommer? Den jeg hadde var så svart den og så måtte kjøpt en lysere svart hvis jeg burde ha tror jeg...

Anonymous poster hash: 379ae...bd1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Skal i begravelse og har et skjørt som går rett over knærne. svart topp og svarte sko. Må jeg ha strømpebukse på i en begravelse nå som det er skikkelig sommer? Den jeg hadde var så svart den og så måtte kjøpt en lysere svart hvis jeg burde ha tror jeg...

Anonymous poster hash: 379ae...bd1

Strømpebuksen trenger ikke være svart. Du kan kjøpe en i en nøytral farge. Hvis du ikke vil ha strømpebukse, kan du bruke stayups. Hvis du har farge på bena, behøver du ikke bruke noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På en varm sommerdag kan man godt gå uten om man har knelangt skjørt(eller rett over selvsagt) - men det aller beste føler jeg er tynne strømper eller tykke på vinter. Farge på tynn strømpebukse kan være sort eller hudfarget.

Men det er ingenting som er uhøflig ved å gå uten. Stayups ville jeg vært helt sikker på at holdt seg på plass.

Om det kun er en bekjent og ikke nær med mange tilstede kan man gjerne gå i vanlige klær - men jeg ville uansett tenkt nøytral bekledning og ikke skrikende farger.

Anonymous poster hash: 6240d...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...