AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Skal i begravelse og har et skjørt som går rett over knærne. svart topp og svarte sko. Må jeg ha strømpebukse på i en begravelse nå som det er skikkelig sommer? Den jeg hadde var så svart den og så måtte kjøpt en lysere svart hvis jeg burde ha tror jeg... Anonymous poster hash: 379ae...bd1
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Skal i begravelse og har et skjørt som går rett over knærne. svart topp og svarte sko. Må jeg ha strømpebukse på i en begravelse nå som det er skikkelig sommer? Den jeg hadde var så svart den og så måtte kjøpt en lysere svart hvis jeg burde ha tror jeg... Anonymous poster hash: 379ae...bd1 Strømpebuksen trenger ikke være svart. Du kan kjøpe en i en nøytral farge. Hvis du ikke vil ha strømpebukse, kan du bruke stayups. Hvis du har farge på bena, behøver du ikke bruke noe. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 På en varm sommerdag kan man godt gå uten om man har knelangt skjørt(eller rett over selvsagt) - men det aller beste føler jeg er tynne strømper eller tykke på vinter. Farge på tynn strømpebukse kan være sort eller hudfarget. Men det er ingenting som er uhøflig ved å gå uten. Stayups ville jeg vært helt sikker på at holdt seg på plass. Om det kun er en bekjent og ikke nær med mange tilstede kan man gjerne gå i vanlige klær - men jeg ville uansett tenkt nøytral bekledning og ikke skrikende farger. Anonymous poster hash: 6240d...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå