AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Hvis din mor f.eks hadde menstruasjon de første månedene av graviditeten, er det en sjangs at du som dattera også får det?Anonymous poster hash: 00d85...f84
Eyra Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Ingen har menstruasjon mens de er gravide, det er blødninger. Regner med sjansene er 50/50 her. Mulig at datteren ikke "arver" det, men blir ikke overrasket om hun gjør det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Ingen har menstruasjon mens de er gravide, det er blødninger. Regner med sjansene er 50/50 her. Mulig at datteren ikke "arver" det, men blir ikke overrasket om hun gjør det. Men det er jo ikke blødninger når hun blødde på menstruasjonsdagen og opplevde helt normal mensblødning selv om hun var gravid?Anonymous poster hash: 00d85...f84
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Men det er jo ikke blødninger når hun blødde på menstruasjonsdagen og opplevde helt normal mensblødning selv om hun var gravid?Anonymous poster hash: 00d85...f84 Forstår hva du mener men det er allilevell ikke samme type mens som vi har. Altså vi har mens pga egget ikke har festet seg. Men den kommer som en menstrasjon mtp tidspunkt mengde osv. Vet det er sjeldent, men har hørt om flere så har opplevd deg. Om det er arvelig vett jeg ikke. Anonymous poster hash: f7e4a...477
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Jeg opplevde mens under graviditet. Og både min mor og søster har opplevd det samme. De første fire månedene ca. til meg - hos mor skjedde det under hele graviditeten. Legen sier det er mulig, men sjeldent at det skjer. Så dette er ikke snakk om blødninger mens egget enda ikke har festet seg. Anonymous poster hash: 72482...127
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 En menstruasjon er en blødning som følge av at kroppen støter ut er ubefruktet egg og livmorslimhinnen. Dette er ikke forenelig med en graviditet og det er derfor ikke mens man har hvis man opplever blødninger under svangerskapet. Anonymous poster hash: 01c4a...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå