Gå til innhold

Elitesingles.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å le hver gang jeg ser den reklamen. Ser for meg at brukerne der er en liten gjeng mennesker som er skikkelig høye på seg selv!

Eller tar jeg feil? Er det noen som har prøvd den siden?

Anonymous poster hash: 1d0c7...12e
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker likt som deg - en haug snobber som sitter der med fancy utdanninger og oppfører seg som om de er så fantastisk mye bedre og mer intelligente enn andre, nettopp på grunn av nevnte fancy utdanning.

Jeg skulle gjerne prøvd et sted med mennesker som er litt mer intellektuelt anlagt enn de som finner det for godt å starte en samtale med et bilde av sin halv-erigerte penis, men jeg har ikke høyere utdanning, så jeg er visst ikke god nok for Elitesingles. At jeg godt kan grille folk i politikk, kunst, historie og alskens fancy emner, er visst irrelevant.

Anonymous poster hash: 2e7b4...a86
Gjest gjest17
Skrevet

Lurer på hvorfor de har skiftet navn jeg?

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at der må man finne mange kravstore selvgode megger med manglende bakkekontakt. Tror ikke jeg hadde registrert meg der. Men vi mennesker elsker jo å hate eller være kritiske til sånt.

Nå tar jo "alle" mastergrad eller i det minste bachelorgrad uansett, så med mindre de setter et krav om utdanning på phd-nivå er det jo "ingen" som blir silt ut. :P

• Liker 2
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Dette måtte jeg finne ut av. Lagde meg kjapt en profil. Mye avkrysning og veldig dyre medlemsskap. Som om jeg betaler hundrevis av kroner for å kunne ta kontakt med de åtte mennene fra mitt nærområde der inne.

Forresten e-darling som har skiftet navn.

AnonymBruker
Skrevet

Der inne er det flest av folk med helt ordinære høyere utdanninger, så det er bare et billig navn. Sier litt om datingsidebusinessen. De spinner side opp og side ned med samme konsept, under litt annen markedsføring for å forsøke å henvende seg til andre grupper. Det er lenge siden man har sett noe revolusjonerende på nettdatingfronten...

Anonymous poster hash: 1b745...8d6
  • Liker 1
Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Tenker heller det må være forferdelig kjedelig. Først har en så høye tanker om seg selv at en er for god for vanlige datingsider, så skal de ha noen som er likesinnede...hvor gøy kan det være? Det må jo bli en kamp uten like om hvem som er best osv. Hvordan kan de elske noen andre når de kun elsker seg selv?
Samtidig må det jo være kjedlig å være med noen som er like "smart" som en selv, har jo "ingenting" å lære hverandre da...må vel være mer spenning i å date noen som er totalt forskjellig fra en selv, som kan utfylle deg. Så klart må det jo være en viss felles interesse, men syns dette elite greiene blir for dumt. Så vanlige folk uten studiegjeld oppetter ørene og høye utdannelser de ikke får jobb innen etterpå, er ikke gode nok?

Mener selvfølgelig ikke at alle er sånn altså, man skal ikke dra alle under samme kam, men syns det er komisk at noen faktisk har så høye tanker om seg selv :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg satt akkurat og tenkte på den siden da denne tråden dukket opp. Jeg ser for meg som de fleste her inne at det sitter en haug med selvgode mennesker der inne. Folk som tror at de er smartere enn alle andre... Nei takk! Ikke det at jeg hadde kommet inn der heller da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt akkurat og tenkte på den siden da denne tråden dukket opp. Jeg ser for meg som de fleste her inne at det sitter en haug med selvgode mennesker der inne. Folk som tror at de er smartere enn alle andre... Nei takk! Ikke det at jeg hadde kommet inn der heller da.

Hehe hadde heller ikke kommet inn :P Ikke har jeg en fullført utdannelse, ikke er jeg så heldig at jeg har en jobb å gå til (helsemessige årsaker) og attpåtil har jeg ADHD, som igjen gjør det litt vanskelig når det gjelder skole.

Men jeg ser jo ikke på meg selv som dum eller uverdig av den grunn, jeg har da minst like mye å bidra med...men jeg kan bare ikke skryte av å ha noen diplomer på veggen som beviser at jeg har litt mellom ørene :P

Kanskje jeg skulle startet en datingside for folk som liker folk, ikke de snobbete titlene de sitter med ;)

Anonymous poster hash: 07bef...8bc

• Liker 1
Skrevet

Hehe hadde heller ikke kommet inn :P Ikke har jeg en fullført utdannelse, ikke er jeg så heldig at jeg har en jobb å gå til (helsemessige årsaker) og attpåtil har jeg ADHD, som igjen gjør det litt vanskelig når det gjelder skole.

Men jeg ser jo ikke på meg selv som dum eller uverdig av den grunn, jeg har da minst like mye å bidra med...men jeg kan bare ikke skryte av å ha noen diplomer på veggen som beviser at jeg har litt mellom ørene :P

Kanskje jeg skulle startet en datingside for folk som liker folk, ikke de snobbete titlene de sitter med ;)

Anonymous poster hash: 07bef...8bc

Samme her! Du får lage en egen datingside! En mellomting mellom sukker og elitesingles ;)

Skrevet

Jeg så den reklamen for dette på tv. Han fyren i reklamen virker jo bare ekstremt overlegen. Fikk dårlig inntrykk av hele siden med en gang.

Skrevet

Synes alle sånne datingsider er temmelig patetiske. Markedsføringen deres er ikke stort bedre. For et år siden dukket det stadig opp en internettreklame for sukker.no med bildet av en gravid dame. Teksten under lød: "Har du husket å så??" Men de som bruker disse stedene er jo ikke halvparten så ille som andre individer der ute, sånn som på chat.no og så videre. Sist jeg var der er vel fem seks år siden. Så logget jeg meg inn i dag. Det har ikke forandret seg stort...

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Tullinger! :-p

Selvfølgelig tar dere feil. Når ble egentlig reklame representativt for det virkelige liv?

Ps! Selvgod betyr god mot seg selv. Jeg kan ikke skjønne at det skal være feil? ;-)

Det er ikke tilfeldigvis selvopptatt dere udannede egentlig mener? ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Tullinger! :-p

Selvfølgelig tar dere feil. Når ble egentlig reklame representativt for det virkelige liv?

Ps! Selvgod betyr god mot seg selv. Jeg kan ikke skjønne at det skal være feil? ;-)

Det er ikke tilfeldigvis selvopptatt dere udannede egentlig mener? ;-)

Trodde elitesinglene greide å formulere seg uten smilefjes, jeg?

Neida. Ser hva du mener. Det blir dog veldig overfladisk å merke noen "elite" fordi de har høyere utdanning - som om det er representivt for deres indre. Nå er jo ikke nettdating kjent for å være givende på en viss dybde, men Elitesingles virker egentlig bare latterlig.

Selvgod har forøvrig flere betydninger enn den rent bokstavelige. Å gå god for seg selv, for eksempel, som jeg antar er den de fleste her har siktet til. Burde ikke dere utdannede forstå slikt?

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Trodde elitesinglene greide å formulere seg uten smilefjes, jeg? Neida. Ser hva du mener. Det blir dog veldig overfladisk å merke noen "elite" fordi de har høyere utdanning - som om det er representivt for deres indre. Nå er jo ikke nettdating kjent for å være givende på en viss dybde, men Elitesingles virker egentlig bare latterlig. Selvgod har forøvrig flere betydninger enn den rent bokstavelige. Å gå god for seg selv, for eksempel, som jeg antar er den de fleste her har siktet til. Burde ikke dere utdannede forstå slikt? Anonymous poster hash: 2e7b4...a86

Hvem sa jeg hadde høy utdannelse? Jeg bare later som, jeg ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvem sa jeg hadde høy utdannelse? Jeg bare later som, jeg ;-)

Snik. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...