Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har et problem, et ganske kjipt problem om jeg kan si det slik. Jeg tåler overhodet ingenting av prevansjon. Jeg har prøvd vanlige p-piller og p-ring uten og lykkes - men ville gi minipillene en sjans, da de er uten østrogen, noe jeg trodde jeg reagerte på.

Men, så har det seg slik at jeg har blitt veldig kvalm av disse p-pillene. Faktisk så ille at jeg føler jeg ikke fungerer "riktig". Pluss da et voldsomt temperament. Noen som kjenner seg igjen, eller har opplevd det samme? Nå må jeg jo bare slutte, og jeg aaaaner ikke hva jeg skal gjøre, da jeg faktisk ikke tåler kondom.. Noen tips?

Anonymous poster hash: 68951...e00
AnonymBruker
Skrevet

Tåler du heller ikke kondom uten lateks?

Kunne du vurdert kobberspiral(om det er lenge til du planlegger barn og det er "verdt" å sette inn for lengre tid)?

Anonymous poster hash: 8acd5...0a5
Skrevet

Pessar eller "i verste fall" kalendermetoden?

Skrevet

Hvor lenge har du prøvd dem? Jeg blir veldig kvalm av p-piller, men det går over Ila en uke..

Skrevet

Hvor lenge har du prøvd dem? Jeg blir veldig kvalm av p-piller, men det går over Ila en uke..

1 måned.. Og da snakker jeg virkelig ubrukelig i 1 måned, så det går jo ikke når jeg har jobb og dvs. å ta meg av..

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ligger denne under graviditet og spedbarn?

Anonymous poster hash: 99404...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...