Gå til innhold

Trenger hjelp raskt! (Ang. kjole i bryllup)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i bryllup på lørdag og har kjøpt en kjole som jeg begynner å få litt kalde føtter ovenfor.. Er redd den er litt for fin rett og slett, og er redd for å "trø over grensa", hvis dere skjønner. Veldig vanskelig å finne en passende kjole, i og med at fargene rød, hvit og svart er uaktuelt og den skal helst ikke være særlig kort. Ikke at jeg pleier å bruke så korte kjoler, men altså.. Jeg liker beste lang til slikt fint bruk som i et bryllup.

Mitt problem er; er kjolen for fin/upassende?

Anonymous poster hash: 6177b...609
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte helt bilde av kjolen. Her er den:

2wgzlmh.jpg

• Liker 1
Skrevet

Er ikke den hvit? Synes det like gjerne kunne vært en brudekjole, jeg. Du kan vel spørre bruden selv?

AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke hvit nei, den er rosa..

Skrevet (endret)

Om den er veldig lys rosa, som den ser ut på bildet, så ville jeg gått for en bolero i en litt sterk farge og en form for belte eller bånd i midjen med farge på.

Mye kommer og an på kleskoden, er den galla funker kjolen, er koden pent derimot, er kjolen over the top etter min mening.

Veldig fin kjole forøvrig :jepp:

Endret av fruBeist
Skrevet

Den er ikke hvit nei, den er rosa..

Ok, ser hvit ut på min skjerm bare. :) I utgangspunktet tenker jeg noe som fruBeist, at det passer galla. Men jeg synes egentlig ikke slike ting er så nøye, bedre å være ''for pen'' enn å komme i hverdagsklær.

Skrevet

Jeg synes den var fin, jeg, og jeg synes det er bedre å være litt for pyntet enn for lite pyntet. Jeg hadde blitt glad hvis gjestene mine var så fint kledd. På min skjerm er kjolen lys gammelrosa.

Det eneste jeg vil peke på er at du virker litt avkledd, men et sjal, en bolero eller jakke vil gjøre susen. Kos deg i bryllupet :)

Skrevet

Jeg synes den var veldig fin og passende i bryllup :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin kjole, men shit, den ser altfor lys ut!

Anonymous poster hash: c9a82...4c3

Skrevet

Kjempefin kjole! Bruk et sjal over; da blir du mer tildekket. I kirken skal uansett skuldrene være dekket til. Du trenger jo ikke å sette opp håret så voldsomt i og med at kjolen er så fin som den er. Hva med å ha håret ned bare, evt ta en liten flette i siden?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes folk er litt hysteriske, den er rosa, har en helt normal kjoleform og minner ikke om brudekjole i det hele tatt i mine øyne. Jeg hadde lett brukt den, den passer til alle kleskoder synes jeg.

Og du var utrolig fin i den, vakker kropp og kjole!

Hadde jeg vært deg ville jeg brukt et rocka smykke med ei rocka veske og/eller sko, svart skinn f.eks. Med løst oppsatt hår får du tonet kjolen ned om det er det du ønsker.

Tror ikke så mange andre enn kvinner i bryllupsforumet tenker så mye over hva andre har på seg, vært verre om du gikk shabby kledd eller i minikjole ;)

Anonymous poster hash: 552dd...838
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Rocka" tilbehør i et bryllup er ganske shabby.

Anonymous poster hash: 2220d...89e
  • Liker 1
Skrevet

Kjolen var kjempe fin :) Hadde jeg vært deg ville jeg tatt et sjal, sminka meg veldig naturlig, satt opp håret enkelt og brukt superenkle øredobber :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint at noen pynter seg ordentlig i bryllup, det er alltid noen som har litt problemer med det og kommer i sort bukse og en hverdagslig bluse (ofte overvektige damer rundt 50 år gamle), men den sitter altfor lavt og du ser veldig avkledd ut. Ellers er det greit, men stroppløse kjoler sklir fort ned, og når du i tillegg har litt tyngde på topp så blir det for mye på utstilling.

Anonymous poster hash: 2f72f...07a
Skrevet

Jeg synes folk er litt hysteriske, den er rosa, har en helt normal kjoleform og minner ikke om brudekjole i det hele tatt i mine øyne. Jeg hadde lett brukt den, den passer til alle kleskoder synes jeg.

Og du var utrolig fin i den, vakker kropp og kjole!

Hadde jeg vært deg ville jeg brukt et rocka smykke med ei rocka veske og/eller sko, svart skinn f.eks. Med løst oppsatt hår får du tonet kjolen ned om det er det du ønsker.

Tror ikke så mange andre enn kvinner i bryllupsforumet tenker så mye over hva andre har på seg, vært verre om du gikk shabby kledd eller i minikjole ;)

Anonymous poster hash: 552dd...838

Enig!

Skrevet

Spør bruden :) Hun bestemmer :)

Skrevet (endret)

Nydelig kjole som du kler veldig godt. Jeg synes overhodet ikke du er for avkledd til et sommerbryllup! Det er jo en vanlig stroppeløs overdel på den kjolen.

Spør du meg kan du selvsagt bruke den!

Endret av halo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...