AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Det er tydelig at gutten er frustrert. Han gjør det han kan for å kommunisere sin frustrasjon til moren sin uten å nå frem, for hun ler bare av han. Ikke at jeg har vært i tilsvarende situasjon, men hva gjør man egentlig hvis man kommer i en slik situasjon? Man kan jo ikke slå heller, selv om det sikkert hadde vært fristende å være hardhent tilbake (ikke slå, men gripe tak i, dra opp vekk fra stolen, slenge i seng, eller noe slikt). Så hva gjør man i en slik situasjon? Anonymous poster hash: 11985...0ac
Djungelvrål Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Den ungen ser seriøst ond ut. Av en eller annen grunn har ungen mistet all respekt for moren. Hadde sønnen min sagt noe lignende til meg hadde det fått alvorlige konsekvenser. 3
Red-Ruby Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Å legge ut video for at hele verden skal se det av sitt problembarn er en stor tegn på at moren er en dårlig mor. Og ja,hun har helt sikkert oppmuntret han til denne oppførselen. Gutten snur seg ikke engang,men vet at hun ler. Hun ler. Hun syns at det er morsomt at ungen hennes sier at hun er en hore fordi hun er kåt og suger kuk. Det kan også være at ungen har blitt som han er pga en eller annen sykdom, jeg tar ikke noen konklusjon fra en video på 33 sekunder, men her er det noe galt.
Gjest Fleecejakke Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Hadde det vært min unge hadde det vært på tide å flytte hjemmefra.
Malum Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 En litt for ung mamma som ikke har lært eller skjønt hvordan man håndterer et barn, tydeligvis. Unger blir ikke sånn helt av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Men hva gjør man i en slik situasjon? Sier "fy fy, skam deg", til barnet? Tar fra barnet dets leker, sender barnet på rommet og sier at det blir ikke noe mer moro i kveld fordi du sa det du sa? Og hva hvis barnet sier noe slikt ute på butikken blant folk? Anonymous poster hash: 11985...0ac
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Exorcisme Anonymous poster hash: 3eddd...a6a 1
Gjest Fleecejakke Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Men hva gjør man i en slik situasjon? Sier "fy fy, skam deg", til barnet? Tar fra barnet dets leker, sender barnet på rommet og sier at det blir ikke noe mer moro i kveld fordi du sa det du sa? Og hva hvis barnet sier noe slikt ute på butikken blant folk?Anonymous poster hash: 11985...0ac Oppdragelsen begynner lenge før barnet sier noe slikt. 1
Gjest Elseby13 Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Hvor har ungen lært slike ord? Hvorfor har moren godtatt slik ordbruk? Hun må jo ha godtatt det på et eller annet tidspunkt, siden hun ikke virker overrasket. Ingen barn blir født drittunger, her må foreldrene påta seg det fulle ansvaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå