Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Jeg og kjæresten bor ikke sammen, men vi er sammen veldig ofte flere dager i strekk. Problemet mitt er bare at jeg har såå lyst på sex hele tiden (jeg har ikke sagt det til han), men vi har "bare" sex ca 2 ganger i døgnet.. Hva kan jeg gjøre for å få mer? De første gangene er det han som hinter til sex, og han blir jo med hvis jeg prøver meg også.. Men det er mange ganger vi ligger i senga, for eksempel da vi har våknet, og koser litt og jeg har lyst, men han bare "hva skal vi finne på" eller "hva har du lyst til å spise til frokost".. Herregud, et latterlig "problem", men
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Du vil ha sex men sier ikke noe, viser det ikke på noen måte, du bare irriterer deg over at han ikke er en tankeleser? Anonymous poster hash: ce4a1...343 6
Gjest Teta Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Det beste er nok å gi uttrykk for det. Fortell han at du vil mer, eller vis det Som AB over her skriver, han er ikke tankeleser.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Forstår jo det. Men når vi ligger å kliner og klår på hverandre, hvordan skal jeg da gi uttrykk for at jeg vil ha sex? Er ikke det bok så overbevisende. Jeg mener, jeg får ikke så lyst til å vise han mer enn det at jeg har lyst på sex når han har lyst på frokost
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Fortell han hvor kåt du er og hva du vil gjøre med han eller hva du vil han skal gjøre med deg. Eventuelt kan du gi han et surprise blowjob når det er på tide å stå opp (såfremst han er glad i blow jobs). Sååå mange måter å uttrykke sexlysten sin på. 2
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Hadde du vært sammen med meg skulle virkelig ha knulla deg til du ble fornøyd
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Gled deg til du kun får sex en gang vært tredje år. Virkelig noe å se frem til
Havbris Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 Forstår jo det. Men når vi ligger å kliner og klår på hverandre, hvordan skal jeg da gi uttrykk for at jeg vil ha sex? Er ikke det bok så overbevisende. Jeg mener, jeg får ikke så lyst til å vise han mer enn det at jeg har lyst på sex når han har lyst på frokost Som mange her skriver - han er ikke tankeleser og hvis han trenger tydelighet så får du gi han tydelighet. Eller akseptere at han trenger frokost for å fungere.
Eudyptula Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 Kanskje han ikke har lyst på eller orker mer? Da får du nesten avfinne deg med "bare" to ganger om dagen... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå