Gjest .... Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 Jeg sliter så sinnsykt med pms, og lurer på om noen har noen gode tips til meg. Jeg er så sur at jeg så vidt gidder å være sammen med meg selv.. Det er sinnsykt slitsomt for meg og stort sett alle rundt meg. ALT irriterer meg og jeg klarer IKKE holde kjeft om de tingene. Det kommer ut enten jeg vil eller ikke. Tipper at jeg ikke er alene om pms, så om det er noen her inne som har det og som har noen tips om hvordan jeg kan kontrollere det, vær så snill og gi de tipsene til meg! Hilsen periodesinnsyke meg
Hr. Brunstein Skrevet 16. april 2004 #2 Skrevet 16. april 2004 Jeg vedder på at du bor i byen og ikke er en bondejente. ?
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #3 Skrevet 16. april 2004 Vet at mange venninnner av meg har fått hjelp av nattlysolje. Lykke til høres kjipt ut!
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #4 Skrevet 16. april 2004 Vet at mange venninnner av meg har fått hjelp av nattlysolje. Nattlysolje funker kjempe bra.. Jeg sleit veldig med pms før.. Så ille at det ødela to forhold for meg, seriøse forhold. Jeg begynte med nattlysolje og merker ikke noe særlig til pms`en lengere.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #5 Skrevet 16. april 2004 Takk TinaK. Alltid bra å få tilbakemedling fra noen som har første hånds erfaring...
Gjest .... Skrevet 16. april 2004 #6 Skrevet 16. april 2004 Takk for svar begge to! Tror jeg prøver meg på nattlysolje :D
*Lene* Skrevet 16. april 2004 #8 Skrevet 16. april 2004 Sliter selv med PMS, har blitt ganske ille, og varer i 1-2 dager! Hva er nattlysolje?
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #9 Skrevet 16. april 2004 Det er kappsler men olje som du får kjøpt i helsekost.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #10 Skrevet 16. april 2004 Glamourgirl, jeg sliter veldig med det samme selv. Jeg sier/gjør noe jeg angrer fælt på hver eneste måned pga. dette... Jeg harlest et sted på nettet at PMS skyldes for mye av hormonet PROGESTERON...men jeg vet ikke helt jeg..Trodde det var for mye østrogen som var problemet jeg. Ikke godt å si for meg som ikke er lege. Jeg synes nattlysolje høres litt suspekt ut...finnes det ikke noe KJENT uten bivirkninger, som ikke inneholder hormoner?
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #11 Skrevet 16. april 2004 Nattlys olje er naturmedisin og har ingen bivirkninger. Det er laget av en plante.
Gjest Moonshadow Skrevet 17. april 2004 #13 Skrevet 17. april 2004 Jeg går fortsatt på det jeg. Kommer nok ikke til å slutte heller... Det har hjulpet meg både med pms og deppresjoner. Jeg slutta på lykkepillen og får like god effekt på humøret av disse. Å disse er helt ufarlige da
Dødspingvinen Skrevet 17. april 2004 #14 Skrevet 17. april 2004 Jeg og har prøvd nattlysolje en del. IKke for PMS, for det sliter jeg ikke så voldsomt med, men ellers når jeg har vært litt hormonell eller deprimert. Syns det hjalp godt da, så jeg kan tenke meg at det hjelper for PMSen og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå