rosahelikopter Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Min datter har hatt det gøy med ei stor runde med å stemple litt på døra sin. Det er ei dør som ikke er behandlet, ei sånn vanlig tredør. Har noen ett godt tips for å få bort stempel fra tredør?
Gjest Blomst83 Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Prøv desifiseringsmiddel(håndsprit).Min nevø tegna på en dør med sprittusj,og det hjalp på det i hvert fall
Eyra Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Pusse litt med sandpapir? Evt prøve neglelakkfjerner? Endret 10. juli 2013 av Eyra
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Min datter har hatt det gøy med ei stor runde med å stemple litt på døra sin. Det er ei dør som ikke er behandlet, ei sånn vanlig tredør. Har noen ett godt tips for å få bort stempel fra tredør? Prøv med sprit, sitron/eddik, grønnsåpe og olje. Altså, hver for seg, ikke blandet. En av tingene bør løse opp stempelet, men du må nok bare prøve deg frem. Og regne med å gni litt for å få det bort. Anonymous poster hash: 425b0...85e
rosahelikopter Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2013 ok, takk for svar dette skal prøves ut
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 er det ikke en sånn Magic Eraser svamp til fjerning av flekker på butikkene mon tro? Mener å ha hørt den skal vere genial på det meste. Ellers har jeg hørt at jif glassrent (den blå) er noe av det som funker best på det meste Sandpapir må i hvert fall vere det siste du prøver, du risikerer å måtte pusse hele døren Anonymous poster hash: bc3c5...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå