Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Camilla
Skrevet

Kjæresten irriterer meg på noen områder, han er så utrolig dame/sexiksert og viser det hele tiden, f.eks ved å kommentere lettkledde damer på facebook HELE tiden, han er FOR gammel til å drive på sånn, han er 15 år eldre enn meg. Nå sitter jeg og irriterer meg over at han ser på Californiacation, som slik jeg har forstått bare handler om sex/utroskap...?

Sikkert HELT latterlig av meg irritere meg over akkurat det, men hele pakken bli så mye liksom..kan dere reagere på slike ting?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanksje dere er fo ulike til å passe sammen i et forhold.

Anonymous poster hash: 28581...7f3
  • Liker 2
Skrevet

Californication er en ganske bra serie. Prøv å se på sammen med han kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Californication er kul. Jeg tror det er noe galt med deg. Har du vurdert psykolog?

Anonymous poster hash: 94c4f...d39
Skrevet

Kjæresten irriterer meg på noen områder, han er så utrolig dame/sexiksert og viser det hele tiden, f.eks ved å kommentere lettkledde damer på facebook HELE tiden, han er FOR gammel til å drive på sånn, han er 15 år eldre enn meg. Nå sitter jeg og irriterer meg over at han ser på Californiacation, som slik jeg har forstått bare handler om sex/utroskap...?

Sikkert HELT latterlig av meg irritere meg over akkurat det, men hele pakken bli så mye liksom..kan dere reagere på slike ting?

Det første høres irriterende ut. At du irriterer deg over at han ser på Californication det skjønner jeg ikke. http://en.wikipedia.org/wiki/Californication_(TV_series)

AnonymBruker
Skrevet

kjæresten min ser også californiacation. Kul serie :)

Anonymous poster hash: bd689...086
Gjest Gjesten
Skrevet

Skjønner godt at det irriterer deg hvis han er veldig dame/sexgal...Det hadde ikke jeg orket..

Skrevet

Tja, kan skjønne at kombinasjonen blir litt mye ja. Men jeg hadde vel reagert mest på det første, hvis det er ekstremt mye av det. Sånt noe pleier man etter min erfaring å vokse av seg i ihvertfall i tjueåra, eller lærer ihvertfall å bli litt mer diskret.

Gjest Gjest
Skrevet

Så visst det å se Californication er en varsellampe fordi det handler om utroskap, hvordan skal gutta reagere dersom kjæresten vår ser på Gossip Girl, Pretty little liars og Desperate Housewifes. Serier som også handler om utroskap, løgn, dolke-venner-i-ryggen og drap.

Huff og huff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...