AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Er ei dame på 29, gjorde det nylig slutt med samboer over flere år. Det har vært turbulent. Føles vondt nå som det er slutt, men likevel riktig. Han hadde mange gode sider, men fant etterhvert ut at han ikke var en jeg kunne se for meg å tilbringe livet sammen med. Kviet meg når jeg tenkte på en fremtid sammen. De fleste venninnene mine er i langvarige forhold, en del har giftet seg og fått barn. Det er dette jeg ønsker også, på grunn av alderen min er jeg redd for at jeg skal være singel for lenge. Har dere noen tanker om hvor lenge jeg bør være singel før jeg begynner å se meg om etter en ny? Savner kos, sex, en å dele opplevelser med. Det har vært slutt mellom meg og eks noen ganger før, da gikk jeg tilbake. Nå vil jeg videre, må prøve å se framover. Anonymous poster hash: c9664...64b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Nytt forhold, barn, skilsmisse, barnedelingssak, kamp om barnet i mange mange lange år fremover. Høres ut som du har noe å se frem til ja! Anonymous poster hash: 08ab7...c89
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Hvorfor så negativ? Hilsen TS Anonymous poster hash: c9664...64b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Erfaring. Anonymous poster hash: 08ab7...c89
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 (med menn ) Anonymous poster hash: 08ab7...c89
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Har vel ikke de beste erfaringene jeg heller, men synes det er for tidlig å kaste inn håndkleet. Gjorde ihvertfall det rette når jeg ikke satset på en som var feil for meg, nå vet jeg litt mer om hva jeg ønsker og ikke ønsker i et forhold. Skal prøve å ikke være like blind neste gang jeg blir sammen med noen. Hilsen TS Anonymous poster hash: c9664...64b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Har vel ikke de beste erfaringene jeg heller, men synes det er for tidlig å kaste inn håndkleet. Gjorde ihvertfall det rette når jeg ikke satset på en som var feil for meg, nå vet jeg litt mer om hva jeg ønsker og ikke ønsker i et forhold. Skal prøve å ikke være like blind neste gang jeg blir sammen med noen. Hilsen TS Anonymous poster hash: c9664...64b Jeg ville heller fått barn gjennom Storken og så funnet en mann etterpå. Hvis det blir et brudd så blir det ikke like hardt for barnet. Barnet vil alltid ha en trygg havn hos sin mor. For hvis du finner en annen mann som virker som han er så god og senere viser seg å ikke være så god som han var til å begynne med, og dere har fått barn sammen, da er det gjort. Da er han en del av livet ditt for all tid, for evig. Anonymous poster hash: 08ab7...c89
lille_myyy Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Hva med å starte når DU føler deg klar for det? Forstår det finnes mange "normer og regler" om når man bør begynne å date igjen osv. Jeg startet relativt tildig etter at det ble slutt med samboeren min. Ikke fordi jeg forventet at jeg skulle treffe èn jeg skulle være med hele livet, men rett og slett for å møte nye mennesker, få ny inspirasjon og ha det gøy. Hvis du føler deg klar for å date igjen, så ser jeg ikke noen grunn til at du ikke skal kunne gjøre det nå Ut å kos deg, du. Du fortjener det etter et turbulent forhold! :D Og om det må én rebond til for at du skal treffe din fremtidige mann, så får det bare være. Men dette er mine meninger, da. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Vanskelig det der. Jeg tror man kan bli klar underveis inn i et nytt forhold. Mange jeg kjenner forelsker seg etter et par måneder, selv om de sier at nå skal de være single leeeenge.Så "roter de bare, altså!" i noen måneder før de innrømmer at de kanskje har fått se ny kjæreste For tiden er det to jenter jeg gjerne kunne tenkt meg å kysse og kose litt på. Treffer begge et par ganger i uken i ulike settinger og da er det normalt vennskapelig. På fest har jeg flørtet en del med begge to, og hun ene er en gnist med ellers også. Hadde jeg vært jente kunne jeg jo satset på at en av dem tok initiativet til en hyggelig som kunne gjentas, men jeg tror den sjansen er liten, dessverre. Og selv gidder jeg ikke sjekke opp noen når jeg vil være singel en stund. Trøster meg med at jeg har god tid. Det bør du også tenke at du har - for det er jo ofte den som ikke leter, som finner. Anonymous poster hash: 126ea...aca
Gjest Svampebob1 Skrevet 11. juli 2013 #11 Skrevet 11. juli 2013 Er ei dame på 29, gjorde det nylig slutt med samboer over flere år. Det har vært turbulent. Føles vondt nå som det er slutt, men likevel riktig. Han hadde mange gode sider, men fant etterhvert ut at han ikke var en jeg kunne se for meg å tilbringe livet sammen med. Kviet meg når jeg tenkte på en fremtid sammen. De fleste venninnene mine er i langvarige forhold, en del har giftet seg og fått barn. Det er dette jeg ønsker også, på grunn av alderen min er jeg redd for at jeg skal være singel for lenge. Har dere noen tanker om hvor lenge jeg bør være singel før jeg begynner å se meg om etter en ny? Savner kos, sex, en å dele opplevelser med. Det har vært slutt mellom meg og eks noen ganger før, da gikk jeg tilbake. Nå vil jeg videre, må prøve å se framover. Anonymous poster hash: c9664...64b Det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Lytt til deg selv og begynne å date når du føler du er klar for det. Når du føler deg klar for å gi av deg selv igjen, så er du klar for et forhold igjen. Slik har det vært for meg, ihvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå