Lady Skrevet 10. juli 2013 #1 Del Skrevet 10. juli 2013 Er det noen som har testet en lip plumper som faktisk virker? Er på leting etter en som virkelig gjør jobben sin. Er så mange som ikke holder det de lover. Blir glad for alle anbefalinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg liker i allefall den Lip maximiser collagen active fra Dior. Jeg liker den i lys rosa best, men fins i flere farger tror jeg. Anonymous poster hash: c0ad1...41a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg liker i allefall den Lip maximiser collagen active fra Dior. Jeg liker den i lys rosa best, men fins i flere farger tror jeg. Anonymous poster hash: c0ad1...41a Takk for tips! Noen fler som har tips til lip plumper med god effekt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 13. juli 2013 #4 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg syns alle jeg har prøvd svir på leppene, så har gitt opp og går for YSL Touche Eclat over og under leppene. Gir en forstyrrende effekt det også syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chocoholic Skrevet 14. juli 2013 #5 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg har prøvd lip fusion fra Fusion beauty, og de virker faktisk og så er de utrolig fine på. Bare synd de koster skjorta i norske butikker (400,- for vanlig, 500,- for ekstremvarianten) og er vanskelige å få på nett. Det stikker litt i leppene, men er ikke veldig vondt og den følelsen går raskt over. Den jeg bruker per nå er Clarins instant light natural lip perfector, som er en blanding mellom lip balm og lip gloss. Det lover å gi en optisk illusjon av større lepper, og det føler jeg at den absolutt gjør. Leppene ser liksom litt plumpere ut, og andre har også kommentert det så det er jo gøy. Jeg har den i fire farger (ooops) fordi jeg liker den så godt. Perfekt lip gloss som også gir fukt. Tror jeg betalte 180 for den, men man kan få den billigere på feelunique og er favoritten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg har prøvd lip fusion fra Fusion beauty, og de virker faktisk og så er de utrolig fine på. Bare synd de koster skjorta i norske butikker (400,- for vanlig, 500,- for ekstremvarianten) og er vanskelige å få på nett. Det stikker litt i leppene, men er ikke veldig vondt og den følelsen går raskt over. Den jeg bruker per nå er Clarins instant light natural lip perfector, som er en blanding mellom lip balm og lip gloss. Det lover å gi en optisk illusjon av større lepper, og det føler jeg at den absolutt gjør. Leppene ser liksom litt plumpere ut, og andre har også kommentert det så det er jo gøy. Jeg har den i fire farger (ooops) fordi jeg liker den så godt. Perfekt lip gloss som også gir fukt. Tror jeg betalte 180 for den, men man kan få den billigere på feelunique og er favoritten min. Takk for fint svar Hvor selger de Fushion Beauty? Jeg har også instant light natural lip perfector fra clarins, kjøpte den til 90kr på kicks. De solgte flere farger til halv pris der. Du kan jo sjekke ut om de fremdeles selger de til halv pris, om du er veldig glad i de:) Men jeg synes ikke jeg får noe større lepper av de.. Men de virker veldig pleiende og fuktighetsgivende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chocoholic Skrevet 14. juli 2013 #7 Del Skrevet 14. juli 2013 Takk for fint svar Hvor selger de Fushion Beauty? Jeg har også instant light natural lip perfector fra clarins, kjøpte den til 90kr på kicks. De solgte flere farger til halv pris der. Du kan jo sjekke ut om de fremdeles selger de til halv pris, om du er veldig glad i de:) Men jeg synes ikke jeg får noe større lepper av de.. Men de virker veldig pleiende og fuktighetsgivende Ja er gjerne individuelt det der. Jeg har kjøpt fusion på esthetique (--> kicks), og så har jeg sett det på store Cubus-butikker, de som har store kosmetikkavdelinger med dyre merker. Eneste jeg kommer på i farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 14. juli 2013 #8 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg har gitt opp på lip plumpere og synes det svir noe inn i granskauen, bruker heller sminke for å få større lepper. Tar en skimrende øyenskygge/highlighter på midten av underleppen, tar en nude leppestift over (YSL Blond Ingenue, for dere som lurer), bruker en lipliner i en nude farge for å veldig svakt forlenge... eh... "toppene" av overleppen, om det gir mening. Gir en så fin fasong på leppene. Også tar jeg en skimrende highlighter i amorbuen for å forme og gi illusjon av større lepper. Man kan også overtegne over mellomrommet i amorbuen, det gjør at leppene øyeblikkelig ser større ut. Her er en god video med raske, solide triks som funker. Husk at skimmer og lyse farger forstørrer, matte og mørke farger forminsker. Om dere ikke liker skimmer gir blanke overflater samme effekt, f.eks en gloss eller en leppestift i en litt glossy formula. Utenom det kan man kjøpe en billig lipgloss og blande pepperminte/kanel ekstrakt i den, det irriterer leppene og gjør at blodet bruser. Er ofte slike ingredienser som er hovedingrediensen i lip plumpere. Utenom det har jeg lest best omtaler om city lips og lip fusion, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg har gitt opp på lip plumpere og synes det svir noe inn i granskauen, bruker heller sminke for å få større lepper. Tar en skimrende øyenskygge/highlighter på midten av underleppen, tar en nude leppestift over (YSL Blond Ingenue, for dere som lurer), bruker en lipliner i en nude farge for å veldig svakt forlenge... eh... "toppene" av overleppen, om det gir mening. Gir en så fin fasong på leppene. Også tar jeg en skimrende highlighter i amorbuen for å forme og gi illusjon av større lepper. Man kan også overtegne over mellomrommet i amorbuen, det gjør at leppene øyeblikkelig ser større ut. Her er en god video med raske, solide triks som funker. Husk at skimmer og lyse farger forstørrer, matte og mørke farger forminsker. Om dere ikke liker skimmer gir blanke overflater samme effekt, f.eks en gloss eller en leppestift i en litt glossy formula. Utenom det kan man kjøpe en billig lipgloss og blande pepperminte/kanel ekstrakt i den, det irriterer leppene og gjør at blodet bruser. Er ofte slike ingredienser som er hovedingrediensen i lip plumpere. Utenom det har jeg lest best omtaler om city lips og lip fusion, Takk, dette var til god hjelp! Har aldri hørt det tipset med pepperminte eller kanel ekstrakt i lipgloss før. Det skal jeg prøve ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå