Gå til innhold

Glede i singellivet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finne små og store gleder når man er singel, det er så deprimerende når "alle" har kjæreste og barna kommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

I know sweetie! Det du gjør er å henge mer med de som er single og har en lik livsstil som deg. Hjelper å være sammen med folk som har samme interesser. Regner med at ikke absolutt alle vennene dine har gått i hi? Også ville jeg planlagt noe hyggelig! Vet ikke hva du liker å gjøre, men jeg skal f.eks til Las Vegas og Costa Rica med noen venninner neste år. Hjelper å ha noe å se fram til.

Også kan du jo unne deg noe morsomt i sommer, om det er et bra måltid på restaurant, telttur med en venninne eller noen nye klær. Man må ta vare på seg selv :)

Vet det er kjipt når det føles som alle har kjæreste,men nå er det tid for å være ego.

Ønsker deg en fin sommer!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du er singel uten barn. Da er du fri, og kan gjøre hva du vil.

Dra ut hver kveld, reise, o.s.v.

Anonymous poster hash: 9c7a1...84e
  • Liker 1
Skrevet

Ta deg en titt i barn og familie / samliv og depresjoner evt. frustrasjoner / og eller sex-forum, så kan du jo bare lene deg tilbake og filosofere :)

• Liker 4
Skrevet

Det er så sinnsykt mye fokus på hvorfor det er så deprimerende å være singel, og hvor lite det er å finne på når man ikke har kjæreste.

SKJERP dere! :) Å være singel er deilig. Man kan sove når man vil, man kan trene når man vil, man kan finne på noe med noen andre, uten å ta hensyn til andre. Man kan flørte uten å få dårlig samvittighet, man møter mange nye spennende mennesker, man kan dra på mange herlige dater. Du kan lage middag når du vil, til og med klokken 21, UTEN at noen andre påpeker at de er sultne.

Og seksuallivet blir som du gjør det til selv. Er fint mulig å ha et deilig sexliv med seg selv, man må bare tørre å eksprimintere. Da er du mer klar over hva du faktisk ønsker og syns er deilig når en evt partner dukker opp! ;) Se mulighetene, og nyt singeltilværelsen.

Dra ut, smil og prøv å finne ut hva som gjør DEG lykkelig. Og kjæreste teller ikke! ;)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg er singel og kan kose meg, jeg. Slett ikke bare kjipt å være singel. Men jeg skjønner de som synes det er kjipt fordi de fleste de kjenner har mann og barn. Det er jo kjedelig om man blir femtehjulet på vogna på de aktivitetene man trives med.

Endret av guttemann
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta ansvar for ditt eget liv og din egen lykke? Å avhenge av en annen person for å "finne små og store gleder" er en dårlig idé.

Anonymous poster hash: 066b7...bbc
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke deprimerende å være singel,jeg skjønner ikke hvorfor det blir ansett slik?

• Liker 2
Skrevet

syns det fantastisk deilig å være singel

• Liker 1
Skrevet

Jupp! :jepp:

Skrevet

syns det fantastisk deilig å være singel

Hvor lenge har du vært singel? Jeg har vært det i nesten 5,5år.

Skrevet

Jeg er singel og kan kose meg, jeg. Slett ikke bare kjipt å være singel. Men jeg skjønner de som synes det er kjipt fordi de fleste de kjenner har mann og barn. Det er jo kjedelig om man blir femtehjulet på vogna på de aktivitetene man trives med.

Rett og slett så finner jeg ikke frem til hvordan jeg kan få meg kjæreste fordi jeg er sjenert. Så ligger vel bare litt angst for å ikke få meg kjæreste i det hele tatt dessverre :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det var deilig å være singel - jeg fulgte bare min egen rytme og kjente mer på hva jeg hadde lyst til å gjøre eller ikke gjøre selv :) Må innrømme at jeg hadde mye bedre rutiner på både hobbyer og trening da, selv om jeg har ganske mye alenetid i det forholdet jeg er i nå (vi bor ikke sammen og sees bare noen dager pr uke)... men kjenner også til at det på en måte føles som man har altfor mye tid. Ikke grav deg ned, i hvert fall.

Anonymous poster hash: 9d08d...a0d
  • Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har du vært singel? Jeg har vært det i nesten 5,5år.

me too

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det var deilig å være singel - jeg fulgte bare min egen rytme og kjente mer på hva jeg hadde lyst til å gjøre eller ikke gjøre selv :) Må innrømme at jeg hadde mye bedre rutiner på både hobbyer og trening da, selv om jeg har ganske mye alenetid i det forholdet jeg er i nå (vi bor ikke sammen og sees bare noen dager pr uke)... men kjenner også til at det på en måte føles som man har altfor mye tid. Ikke grav deg ned, i hvert fall. Anonymous poster hash: 9d08d...a0d

Du synes det var så deilig å være singel, så du endte opp i et forhold?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er så sinnsykt mye fokus på hvorfor det er så deprimerende å være singel, og hvor lite det er å finne på når man ikke har kjæreste.

SKJERP dere! :) Å være singel er deilig. Man kan sove når man vil, man kan trene når man vil, man kan finne på noe med noen andre, uten å ta hensyn til andre. Man kan flørte uten å få dårlig samvittighet, man møter mange nye spennende mennesker, man kan dra på mange herlige dater. Du kan lage middag når du vil, til og med klokken 21, UTEN at noen andre påpeker at de er sultne.

Og seksuallivet blir som du gjør det til selv. Er fint mulig å ha et deilig sexliv med seg selv, man må bare tørre å eksprimintere. Da er du mer klar over hva du faktisk ønsker og syns er deilig når en evt partner dukker opp! ;) Se mulighetene, og nyt singeltilværelsen.

Dra ut, smil og prøv å finne ut hva som gjør DEG lykkelig. Og kjæreste teller ikke! ;)

Men noen ganger savner eller ønsker man å ha én spesiell person man sover med, flørter med, drar på date med, lager middag med, har sex med. Hva ønsker man mest: å våkne opp alene når man er i forhold, eller våkne opp med en partner ved siden av seg når man er singel?

Anonymous poster hash: ac1e2...91d

AnonymBruker
Skrevet

Men noen ganger savner eller ønsker man å ha én spesiell person man sover med, flørter med, drar på date med, lager middag med, har sex med. Hva ønsker man mest: å våkne opp alene når man er i forhold, eller våkne opp med en partner ved siden av seg når man er singel?

Anonymous poster hash: ac1e2...91d

Enig i dette. Lurer også på hva slags forhold dere har hatt? Sove, spise og trene når man vil? Det kan man da i forhold også og jeg ser ingen fordeler med singellivet.

Anonymous poster hash: 795b8...cac

• Liker 1
Skrevet

Enig i dette. Lurer også på hva slags forhold dere har hatt? Sove, spise og trene når man vil? Det kan man da i forhold også og jeg ser ingen fordeler med singellivet.

Siden du ikke ser noen fordeler med singellivet skal jeg avdekke de for deg:)

Små gleder/fordeler

- Fiffe seg opp, spasere en tur i byen og holde øyekontakten til de pene damene man møter, eeelsker den hobbyen hehe:)

- Slippe å planlegge når man skal spise måltidene sine.

- Handle inn alt selv - full kontroll!

- Vaske når man selv vil(utsetter det i finværet, ikke alle damer hadde godtatt det)

- Ferieflørting - Bare å legge igjen alle hemninger hjemme, men bruk badehette!

- Økonomi - Slipper jobben med å fordele regninger, hvem betaler hva osv.

- Doen er alltid ledig når du er dritatreng.

- Se hva du vil når du vil, på TV.

- Ikke noe stress for å komme seg hjem fra jobb for å rekke middagen.

- Kjøp det du har lyst på, du slipper å forsvare det for noen!

- Gjør akkurat det du hr lyst til uten å forhøre med noen andre om det er greit. Man slipper f. eks. det herlige svaret: "Du gjør som du vil!"

Dette var noen hvertfall, top of mind.

Gud velsigne singellivet og de tjuefem varme gradene i dag! :danse:

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ser den kom litt feil ut, men har hatt noen fantastiske forhold :-) Bare prøver å folk til å se det positive med å være singel, siden det så ofte klages over.

Selvfølgelig er det koselig med kjæreste, og selvfølgelig er det enkelte ting man savner med å vær sammen med noen. Men når det legges frem slik at man nesten får følelsen av at personen ikke har noe å leve for, så blir det litt feil for min del.

Handler bare om å forsøke å se det positive i hverdagen, og ikke ta seg selv så høytidelig :)

Å være singel er lang i fra livets undergang. Kan ramse opp et par ting som er hakke værre, men tror folk kan tenke seg til det selv..

Ps: større sjanse for å finne noen om man er lystig til sinns, derfor er det mye bedre å fokusere på det positive fremfor det negative! :D (hvis man løfter øyenbrynene helt opp, er det umulig å tenke negative tanker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...