Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Maria
Skrevet

Hei:)

En av mine beste veninner gjennom mange år har i det siste tilbragt mere tid med eksen min og hans nye dame enn med meg.....

Hun og samboeren hennes henger med eksen og dama regelmessig, samtidig som hun viser null interesse for å bli kjent med min nye kjæreste...

Det var et stygt brudd vi gikk gjennom for et års tid siden, blandt annet fordi jeg falt for en annen mann. Forholdet vårt hadde vært dødt i lang tid, og bruddet var uungåelig. Men det virker som de har valgt side, og kuttet ut meg og min nye samboer. Dette er selvfølgelig veldig sårende, og veninna mi ser ikke problemet i å være venn med min eks og hans kjæreste, fordi det var jeg som gjorde det slutt, og valgte å gå videre med en annen.

Det føles rett og slett ut som om jeg har blitt "erstattet", om jeg kan si det slik....

Vi er tross alt barndomsveninner, og har vært venner i en årekke...flere år før disse mennene dukket opp i livene våre...

Kjæresten hennes har i tillegg nektet å møte min nye kjæreste, fordi eksen min ble så såret da forholdet på 6 år tok slutt. Så hver gang jeg skal treffe veninnen min, må det skje uten kjærestene våre...

Det er utrolig slitsomt å ha det sånn, og jeg lurer egentlig på om hun rett og slett er verdt det, for jeg føler meg utrolig såret...

What to do??? er det meg som er urimelig, eller bør jeg bryte kontaktet med henne... hun har tross alt vært en av mine aller beste venner i over 15 år....!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, det er vel så enkelt at siden hennes mann og din eks går så godt sammen, så fikk hun seg ny bestevenninne.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...