Gå til innhold

Hva gir man i 18 års gave til en gutt??

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Fetteren min blir 18 år om ikke så allt for lenge.. Hva kan jeg finne på å kjøpe i gave til han?? Han er en rolig gutt som ikke fester osv. Tenkte rundt 500 kr.. Jeg blir glad for forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhm...

Gavekort? På film, musikk, kino, bøker... Eller på en kjøretime eller to hvis han skal ta lappen og betaler selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa har gitt penger som tilsvarer fire kjøretimer til fettre og kusiner. Så kan man jo selv bestemme hva pengene skal brukes til.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Esther

Jeg har en sønn på 18 og han hadde blitt kjempeglad for treningsklær, kontantkort, deodorant/godlukt, svarte T-skjorter .... han har også fått saker som de vanligvis ikke ønsker seg men som de blir glad for allikevel, han har bl.a. fått et sett med penn og trykk-blyant i stål med inngravert navn ... en kjempefin gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke kjøpt cd`er. De fleste gutter har tilgang på data og internett og laster derfor ned musikk der. Jeg ville kjøpt kontantkort(hvis han bruker det), gavekort på klær, parfyme, hvis han har bil går det også an å kjøpe litt småting til bilen(cd-mappe til å ha på solskjermen, bilstøvsuger til å koble til sigaretttenneren osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har ingen kotakt pga familien vår er i fulle splid (genrasjonene over oss..) og han bor hos sin kontroll freaka mor, så vi har utrolig lite kontakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...