KarolineO Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Har vært på ferie med kjæresten, og vi snakket en del om forholdet. Han fortalte tidligere at han hadde vært litt deppa, men jeg fikk aldri vite hvorfor fordi han ikke kunne sette ord på det. La merke til at han stilte spørsmål om atvi måtte være venner om vi skulle slå opp, og det er jeg enig i. Jeg begynte å bli litt bekymret så jeg stilte han spørsmålet om det var noe galt, og da forklarte han at sannsynligheten for at vi er sammen i fremtiden er svært liten (er 19 år), og at han er redd for å miste meg (tror jeg) pga ønsker om å reise bort i flere år. Han sa også at han var redd for å angre, noe jeg mente ikke er noe han skal tenke så mye over. Men så sa han "hva om jeg angret på den tiden vi var sammen, for da kunne jeg funnet den spesielle jenta i livet mitt" (noe i den duren)...jeg ble kjempesåret av det han sa, og jeg klarer ikke få det ut av hodet eller ta det opp med han. Vil han gjøre det slutt? Trodde jeg var den spesielle jenta, noe han alltid har sagt...forvirret.
Gjest Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Har vært på ferie med kjæresten, og vi snakket en del om forholdet. Han fortalte tidligere at han hadde vært litt deppa, men jeg fikk aldri vite hvorfor fordi han ikke kunne sette ord på det. La merke til at han stilte spørsmål om atvi måtte være venner om vi skulle slå opp, og det er jeg enig i. Jeg begynte å bli litt bekymret så jeg stilte han spørsmålet om det var noe galt, og da forklarte han at sannsynligheten for at vi er sammen i fremtiden er svært liten (er 19 år), og at han er redd for å miste meg (tror jeg) pga ønsker om å reise bort i flere år. Han sa også at han var redd for å angre, noe jeg mente ikke er noe han skal tenke så mye over. Men så sa han "hva om jeg angret på den tiden vi var sammen, for da kunne jeg funnet den spesielle jenta i livet mitt" (noe i den duren)...jeg ble kjempesåret av det han sa, og jeg klarer ikke få det ut av hodet eller ta det opp med han. Vil han gjøre det slutt? Trodde jeg var den spesielle jenta, noe han alltid har sagt...forvirret. Jeg tror jeg hadde sluttet å investere følelser i det forholdet der! Og så er det rett at du bare er 19. Kanskje venter mannen i ditt liv der ute? Du får drøfte den muligheten med denne "kjæresten" din og høre hva han synes når det er du som fantaserer om andre. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå