AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har fått en melding fra en ukjent mann. Typisk svindel: han har sett profilbildet mitt, jeg er verdens vakreste, han er enkemann, direktør i et gullsmedselskap. Bor i England, men vil gjerne treffes for en kaffe... Hverken han eller gullsmedforetaket finnes selvsagt andre steder enn på Facebook når jeg googler. Det jeg lurer på: hvordan kan denne meldingen komme rett i min innboks på FB når han ikke er blant mine venner? Denne skulle vel normal komme i "Annet"-boksen?? Anonymous poster hash: 39e13...466
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Er det ikke en betalingstjeneste nå da? At du kan betale noe sånt som 10 kr for å sende en facebook melding direkte til noen? Tror det var snakk om noe sånt i USA Anonymous poster hash: 704db...fa8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Ok. Har lett og lest litt mer nå, og det ser faktisk ut til at meldinger fra ukjente også enkelte ganger kan havne mer eller mindre tilfeldig rett i innboks. Har i hvertfall satt innstillingene til "strenge" nå. Anonymous poster hash: 8fe83...784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå