Gå til innhold

Hvite sko og ivory kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra med hvite sko og ivory kjole? Hadde funnet verdens fineste brudesko, men når jeg prøvde de idag fant jeg ut at de ikke passer. Måtte bare kjøpe det første og beste jeg fant nå, og de er kritthvite... Litt kjedelig, men tror dere det vil bli veldig tydelig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lonely September
Skrevet

Du er vell bruden ?

Skrevet

Jupp, det er jeg! Burde jo prøvd skoene hjemme før så jeg hadde visst at de ikke passet ordentlig, men er litt for flink til en annen utsette ;)

Skrevet

Jeg har i alle fall aldri lagt merke til skoene til bruden, tror vel egentlig kjolene til brudene har vært såpass lange at det er så vidt man ser de.. Og jeg hadde i allefall ikke lagt merke til nyanseforskjellene :P men det er meg da :)

Gjest Lonely September
Skrevet

Bruk skoene i kirken og kjøp et billig ekstrapar med hvite sko du kan bruke på festen

Skrevet

Gjør ingenting;)

Skrevet

Jeg har aldri lagt merke til brudeskoene, og så lenge kjolen din er lang, er det nok ingen andre som gjør det heller. Du kan fint bruke skoene med "feil" farge.

Skrevet

Om du har lang kjole, så vil nok ikke skoene være så synlige og dermed vil ikke dette bli lagt noe særlig merke til.

Skrevet

Sannsynligvis synes det ikke, men om de er i stoff kan de sikkert farges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...