Gå til innhold

Jeg trenger nye kverner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale meg skikkelig gode salt- og pepperkverner. Gjerne en link hvis du har. Prisen spiller ingen rolle, jeg vil ha GODE kverner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Étoile

Peugeot! Ingen over, ingen ved siden...

Har ikke link, men finnes i de fleste velassortere kjøkken-utstyrs-forretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugeot ja, at jeg ikke tenkte på det merket. Jeg har bla. en urtehakker derfra som er helt genial. Takk skal dere ha begge to :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Kan bare støtte meg til Peugeot forslaget. Livet har ikke vært det samme siden jeg fikk de. (forøvrig er jeg nok den eneste som ØNSKET meg pepperkvern i 30-årsgave;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt flere som anbefaler noen kverner i en spesiell plast som de bla. selger på Jernia. Kvernene er kantede med en rundt topp og lett pyramideformet. Prisen ligger på ca. 600 pr. kvern. Noen som kjenner til disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må slenge meg på Peugeot-kvernene. Vi har batteridrevne kverner av det merket, og de er supre. Det er til og med innebygd lys i dem, slik at du ser hva du driver med. Nå når jeg har vent meg til det, kan jeg ikke skjønne at jeg har klart meg uten før! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt flere som anbefaler noen kverner i en spesiell plast som de bla. selger på Jernia. Kvernene er kantede med en rundt topp og lett pyramideformet. Prisen ligger på ca. 600 pr. kvern. Noen som kjenner til disse?

Er ikke helt sikker, men etter pris og beskrivelse høres det ut som Cole and Mason. Gode kverner, akkurat som Peugeot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...