Gå til innhold

Løktråd

Gjest anonym

Er løknapping etter innlegg et stort problem?  

1. 1. Er løknapping etter innlegg et stort problem?

• Ja det er ekkelt
      6
    • Nei folk får gjøre som de vil
      16
    • Gjør folk virkelig det?
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars jævler sier nå jeg...hvis det er tilfelle...Og jeg syns faktisk det er ekkelt....men mest patetisk!!!

Det som er mest ynkelig (ikke "patetisk". Patetisk er noe man er når man er forelsket. Det er greit å like engelsk, men det får da være måte på anglofili) er innlegg som dette.

Er du virkelig så fantasiløs og kjedelig at du ikke kan skjønne at sexdiskusjoner kan inspirere til sexfantasier?

Tenk f.eks. på en som har strømpefetisj, og som leser tråden om strømper og strømpebukser. Der er det en god del beskrivende innlegg om hvordan jenter lar kjærestene sine komme over beina deres, osv. Tror du ikke dette tenner noen?

Nei, takke meg til sunn og god inspirasjon til fantasier. Hvis noen napper seg i løken eller spiller på spetakkelfjøla etter å ha lest innlegg her, så er det kjempefint for dem! Spar oss for den gammelkristelige moralen, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er mest ynkelig (ikke "patetisk". Patetisk er noe man er når man er forelsket. Det er greit å like engelsk' date=' men det får da være måte på anglofili) er innlegg som dette..[/quote']

Hva er galt med ordet "patetisk"? Og kan man ikke være "patetisk" uten å være forelsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Patetisk" er "følelsesfull", "gripende".

Joda, man kan være patetisk uten å være forelsket, men man er som regel patetisk når man er forelsket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...