AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har en guttevenn som jeg har kjent i en del år. Han og jeg er som sol og måne, veldig ulike, vi har hatt noen krangler opp igjennom, og har alltid likt å terge hverandre. I det siste har vi ikke sett hverandre så mye bare oss to, men kun vært sammen på fester, med andre venner etc. vi har en tullete tone som oftes, og jeg spøker veldig mye med han, småkrangler litt, og ja.. dere skjønner poenget kanskje..? Vi har en egen tone vi to, og jeg er ikke sånn mot noen andre venner. Her om dagen ville han ta en øl, bare oss to, jeg ante fred og ingen fare, i gamle dager gjorde vi det hele tiden, og jeg tenkte at det var hyggelig. Vi snakker en stund sammen, men etterhvert ut i samtalen begynner han å hinte til at jeg flørter med han, ved å si bl.a. ; "du ville vel aldri tatt på deg den toppen om du bare skulle møte noen venninner?", jeg skjønner ikke hva han mener, ler det vekk og forsetter å snakke om noe annet, før han igjen kommer med en kommentar. Har aldri hørt han slik før. Han virket veldig nervøs.. Så slipper han bomben; han synes vi skal slutte og spille dette spillet, og være åpne om våre følelser til hverandre, så vi kanskje kan få noe mer ut av det? Jeg fikk hakeslepp, og føler meg så utrolig dum nå, jeg har helt klart flørtet med han (det han sa med toppen stemmer ikke) men på en tullete måte som jeg også gjør til venninner. Jeg føler jeg har sendt SÅ falske signaler. Og føler at hele vennskape vårt nå er basert på to helt forskjellige ting, tullete venner fra min side, og følelser på hans side. Men har virkelig ikke følelser for han, og har aldri ønsket at han skal tro det. Så nå.. hva gjør jeg?? Jeg klarte å tulle vekk det (utrolig nok) for ble så satt ut og håpet det var en dum spøk. Men føler nå at jeg må ringe han og si noe? Får så utrolig vondt av han, og vil skåne han mest mulig, men vet bare ikke hvordan jeg skal formulere dette, eller hva som er riktig.. kanskje bare ikke si noe og dysse det helt ned? Anonymous poster hash: 2f1fd...0f7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Vær helt ærlig og si sannheten til han. Anonymous poster hash: 8bbbc...439
Gjest Lincoln Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Du er vel en av dem som har påstått at gutter og jenter fint kan være bare venner... Men uansett, nå må du bare gi klokkeklar beskjed om at du ikke har følelser for ham og heller aldri vil få det. Du har sikkert en eller annen fyr du er på dealern med, så fortell om ham for å gni det inn. Såpass skylder du ham.
I Grosny Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Så nå.. hva gjør jeg?? Anonymous poster hash: 2f1fd...0f7 Gutta er vant til å bli avvist. Han vil tåle det. Endret 10. juli 2013 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Du er vel en av dem som har påstått at gutter og jenter fint kan være bare venner... Men uansett, nå må du bare gi klokkeklar beskjed om at du ikke har følelser for ham og heller aldri vil få det. Du har sikkert en eller annen fyr du er på dealern med, så fortell om ham for å gni det inn. Såpass skylder du ham. haha! jeg har rundt 20 guttevenner, ville blitt slitsomt om alle skulle stå i kø, vi har det fint som venner mange av oss.. men har nesten ingen tette guttevenner så det er vel der forskjellen ligger... Anonymous poster hash: 5b88e...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå