Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr for snart ett år siden. Useriøst først, men utrolig god sexuell kjemi. I dag er den kjemien om mulig enda bedre. Han tenner meg bare ved tanken på at han eksisterer. Har aldri opplevd maken. Han sier han elsker meg, jeg elsker han. Men jeg er utrolig redd plutselig, for vi treffer hverandre på alle punkter, ikke "bare sex" vi har det sååå bra. Men jeg er redd for at jeg har FOR lyst på han er for glad i han, jeg er så utrolig tent fremdeles etter snart ett år, det er helt sykt. Er det for godt til å være sant eller har jeg faktisk truffet det jeg aldri trodde på, det romatiske folk kaller den rette. Er på ingen måte en romantisk dame, men han her er bare helt utrolig og jeg er redd fordi jeg er så sinnsykt glad i han. Ikke sjalusi, ikke usikkerhet, kun sterke følelser jeg aldri har kjent maken til, han er bare fantastisk.. Jodda ikke rosa skyer seff har han ting jjeg kicker på og han på meg, men jevnt over helt ufattelig bra. Ingen av oss gidder krangle, vi har unger fra tidl forhold som går overens. Hva jeg er redd for? Det samme som mange andre, elske for høyt og bli såret. Men jeg bare Elsker han. Det er uansett for sent, går han fra meg nå blir jeg ufattelig såret, skjønner ikke hvordan jeg kunne la meg selv falle så hardt, etter å ha vært så kontrollert frem til nå som jeg er litt oppi åra pga erfaringer fra tenårene. Føler meg som fjortiss. Vet ikke helt hva spørsmålet mitt er en gang. Men kanskje om slike forhold faktisk kan vare? Vil bare nyyyte dette :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drit i ham.

Er nok best å ikke sjekke ut disse følelsene, eller finne ut om det kan bli så bra som du forestiller deg.

Taper også minst mulig da.

Anonymous poster hash: 1fe79...55c
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han! Hva føler han og hva tenker han?

Hva vil du? Vil du ha et seriøst forhold med han? Kunne du tenkt deg å dele livet ditt med han?

Kjærlighet finnes!

Og forhold kan vare lenge. Noen i familien min feiret for et par 60 års ekteskap. De har klart å holdt sammen pga kjærligheten til hverandre, og ikke gitt opp ved tyngre dager.

Anonymous poster hash: 4a160...6c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...