Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg er samboer med en som har veldig lyst til å reise på country festival nå i sommer. Men jeg vil ikke at han skal reise, er det veldig dårlig gjort av meg? Grunnen til at jeg ikke vil la han reise er det at vi har hatt ett veldig dårlig forhold nå i de siste par mnd. Og pga av at jeg ikke kan være med pågrunn av at jeg skal jobbe og jeg greier ikke å sove alene her hjemme, må liksom ha noen der. Men når folk spør om han skal være med så sier han at han har lyst men får ikke lov. Så nå i de siste ukene har han sakt at jeg må begynne å vise at jeg elsker han hvordan i huleste skal jeg vise det uten å gjøre det jeg pleier. Han får ellers lov til å gjøre som han vil, kjøpe akkurat det han vil og han slipper å gjøre noen ting her hjemme. Er det for mye forlangt at han ikke får lov til å reise på denne festivalen? Han blir 30 og jeg blir 23. og vi har vært sammen i 4 år btw :) Håper noen kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er for mye forlanget med mindre han har historie med utroskap og dermed brutt all tillit.

Anonymous poster hash: 989fd...655
Gjest Gjest
Skrevet

Altså, du må rett og slett lære deg å sove alene. Du kan ikke forvente at samboeren din skal ligge å holde deg i hånda hver eneste natt.

Gjest Gjest
Skrevet

Han får lov å kjøpe hva han vil? Og du gir han lov til dette? Dette er vel strengt tatt ikke noe du skal gi han lov til, det er da en selvfølge at han kan beuke sine egne penger på hva han vil

Skrevet

"Han får lov"? Er du mammaen hans? Han er da en voksen mann, og trenger ikke "få lov" til å gjøre noen ting som helst...

Skrevet

han får lov til ting selv om det går utover meg. ett eksempel er i vinter der han visste jeg ikke fikk noe lønn og han gikk hen å kjøpte seg en ting til nesten 20 000kr. Selv om han ikke hadde råd så han gikk mett og jeg gikk sulten . Og nei jeg er ikke mammaen han sin og jeg prøver heller ikke å være det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...