Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver her også, var dårlig respons på barn og familie:

Jeg har ei jente på ett år, for et par uker siden fikk hun et affektkrampeanfall for første gang. Veldig skremmende for mammaen, men har lest mye om det på nett nå og vet at det ikke er farlig. Men jeg lurer på hvor ofte det er vanlig å ha slike anfall? Nå har det skjedd tre ganger på to uker og jeg kjenner at selv om jeg vet at det ikke er farlig så liker jeg ikke at det skjer så ofte.

Jeg har også lest at det kan hjelpe med jerntilskudd, noen som har prøvd det? Funket det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om. Må google.....

Skrevet

Er det feberkrampe?

Skrevet

Er ikke dette spørsmål du heller burde stille legen?

Skrevet

Noen kaller det å skrike seg ut. Det utløses ved frustrasjon, sinne eller smerte. Hun setter i et skrik på utpust som stopper opp, altså det ser ut som hun mister pusten, får hverken pustet ut eller inn. Så besvimer hun. Skal til legen i august, legen er på ferie til da, men jeg er interessert å høre andres erfaringer med dette og hvor ofte det skjer deres barn så derfor spør jeg her for jeg kjenner ingen andre som har barn som er plaget med dette.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Vi har en liten gutt på 8 måneder som også har hatt affektkramper. Han har hatt det 3-4 ganger og det er like ekkelt hver gang! Visste ikke hva det var først, men leste meg litt opp på det. Det er jo helt ufarlig, men skremmende! Han er ganske blek i ansiktet når han har hatt det, men er seg selv med en gang.

Skrevet

Gutten min "skrek seg bort", han ble blek i huden og blå på leppene og pustet ikke på leeenge. Det var utrolig ekkelt. Han holdt på til han var 2,5 år ca. Det hjalp noen ganger å blåse på ansiktet hans. Men han vokste det av seg, men det var ikke morsomt når det skjedde.

Anonymous poster hash: e6399...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...