Gå til innhold

BH hjelp! C65

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har et lite problem. Var på triumph i dag, fordi at jeg må ha nye BH'er da jeg har gått ned 9 kilo det siste året. Har til nå brukt A75, men de er nå alt for slakke. Trodde det skulle funke å bruke B70, men den er også for slakk (selv de strammeste de hadde) så da må jeg ned i C65. Jeg fikk altså god hjelp med de som jobber der, men de kunne ikke hjelpe meg da de ikke har 65 i det hele tatt.

Jeg kan dra til nabobyen og se om de har det i den triumph-butikken som er der, men hun dama som jobber på triumph her i byen tvilte litt på at de hadde det (er tross alt samme butikk da). Jeg vet at det også er en change-butikk 3 kvarters kjøring herifra da, så kanskje de også har, men det vet jeg ikke.

Så jeg lurer på om noen av dere vet hvilke butikker som har denne størrelsen? Jeg vil ikke handle BH på lindex, H&M, cubus osv, for de BH'ene er det så dårlig kvalitet på, men er ikke sikker på at de heller har det. Kan jo forsåvidt være en midlertidig løsning da.

Jeg bor langt unna Oslo, men er vel også en mulighet å dra dit en eller annen gang, og der finnes det sikkert BH'er i denne størrelsen?

Er det lurt å bestille fra internett da? Tenker vel at det kanskje er litt dumt, siden man ikke får prøvd dem på først, men er vel også en mulighet det da.

Hilsen jente, 17.

Anonymous poster hash: 93f08...7f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Change har 99% sikkert en god del i 65C, så jeg ville tatt turen dit. :)

AnonymBruker
Skrevet

Change har 99% sikkert en god del i 65C, så jeg ville tatt turen dit. :)

Ah okei, men tror den butikken er litt liten da. Kan jo ringe og høre først forsåvidt, siden det er et stykke dit og at noen må kjøre meg.

-TS

Skrevet

Ah okei, men tror den butikken er litt liten da. Kan jo ringe og høre først forsåvidt, siden det er et stykke dit og at noen må kjøre meg.

-TS

Change er gode på de fleste størrelser, så jeg er rimelig sikker på at de har en del i en ganske vanlig størrelse som 65C, men er jo supert om du ringer på forhånd. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Change er gode på de fleste størrelser, så jeg er rimelig sikker på at de har en del i en ganske vanlig størrelse som 65C, men er jo supert om du ringer på forhånd. :)

Takk skal du ha :)

Skrevet

Jeg bruker også 65C og har funnet mange fine BHer til min passform på Change :) Er du heldig finner du noen på salg òg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker også 65C og har funnet mange fine BHer til min passform på Change :) Er du heldig finner du noen på salg òg.

Så flott. Var på Lindex i dag og de hadde heller ikke, så må nok å Change ja. Takk skal du ha :)

-TS

Skrevet

Cubus har, men størrelsesutvlget er ofte dårlig der. Anbefaler også Change :) Spesialforretninger som LaLiina i Oslo har også godt utvalg, men ligger noe over i pris.

Skrevet

Change har, er ofte innom der, og har sett de har mye i 65C. Kan dog være lurt å ringe på forhånd :)

Nettside

AnonymBruker
Skrevet

Change har, er ofte innom der, og har sett de har mye i 65C. Kan dog være lurt å ringe på forhånd :)

Nettside

Takker :) Jeg så på nettsiden, men ser jo at det er veldig basic bh'er da. Selvsagt funker det også, men vil gjerne ha noen fine :)

Fant denne da som jeg synes var utrolig fin: http://www.timarco.com/no/undert%C3%B8y/bh/chantelle-rive-gauche-t-shirt-bra-black men da må jeg jo bestille den fra nett, så selvsagt er det bra om jeg drar innom Change-butikken først :)

-TS

Cubus har, men størrelsesutvlget er ofte dårlig der. Anbefaler også Change :) Spesialforretninger som LaLiina i Oslo har også godt utvalg, men ligger noe over i pris.

Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Hun dama på triumph sa det var en change-butikk 3 kvarters kjøring unna, men ser nå at det er feil.. Finnes ikke en sånn butikk her.

Så så jeg på cubus sine nettsider at de også begynner på 70 og ikke 65, så da må jeg evt kjøpe på nett da.

-TS

Skrevet

Cubus har en god del i 65, opptil D-cup etter det jeg har sett. Sikker på at du ikke skal revurdere å kjøpe "billige" BH'er?

Gjest ELuna
Skrevet

Jeg har kjøpt flere i 65D på cubus, så da har de nok i 65C også. Synes ikke kvaliteten på de er så dårlig da, og så er prisen som regel ganske rimelig, men jeg har kjøpt noen dyrere i tillegg da. Synes det er greit å ha litt av hvert jeg:)

AnonymBruker
Skrevet

Cubus har en god del i 65, opptil D-cup etter det jeg har sett. Sikker på at du ikke skal revurdere å kjøpe "billige" BH'er?

Åjah, takk :)

Jeg skal dra og se i dag, så ja :)

-TS

Skrevet

Jeg kjøper mine på Cubus og er kjempefornøyd :)

Jeg liker IKKE LaLina, og er ikke videre imponert over utvalget på Change. Kan ikke begripe at 65 og 60 ikke er standardvare overalt, men på Cubus er det i allefall godt utvalg, forskjellige modeller, farger og mønstre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper mine på Cubus og er kjempefornøyd :)

Jeg liker IKKE LaLina, og er ikke videre imponert over utvalget på Change. Kan ikke begripe at 65 og 60 ikke er standardvare overalt, men på Cubus er det i allefall godt utvalg, forskjellige modeller, farger og mønstre :)

Så flott! :) Jeg er jo ikke akkurat kjempesmal rundt der heller, så tror jo ikke det er unormalt å bruke 65.

-TS

Skrevet

Som andre har sagt; Change og Cubus. Lindex har også en "liten størrelse"-avdeling, men der finner du bare fjortis-rosa med tigerstriper.

Skjønner ikke at ikke kjedebutikkene ellers tar inn mindre enn 70/75! De begrunner det i at det er "seksualisering av ungjenter", men jeg er oppi 20-åra og bruker likevel 60/65!

• Liker 1
Skrevet

Som andre har sagt; Change og Cubus. Lindex har også en "liten størrelse"-avdeling, men der finner du bare fjortis-rosa med tigerstriper.

Skjønner ikke at ikke kjedebutikkene ellers tar inn mindre enn 70/75! De begrunner det i at det er "seksualisering av ungjenter", men jeg er oppi 20-åra og bruker likevel 60/65!

Samme her :( Kan finne 70F, men ikke 65F ol :(

• Liker 1
Skrevet

Det er dessverre en utbredt misforståelse at bh'en skal slenge rundt kroppen... Jeg er forøvrig godt over 30, og må likefullt ha 65.

• Liker 1
Skrevet

Og jeg er over 30 og bruker 65/ 60...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...