Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Min samboer har fått venneforespm på face fra sin eks (han har barn med henne og jeg tror ikke hun er over han)
Er det ok eller ikke?

Anonymous poster hash: dd179...a40

Anonymous poster hash: dd179...a40
Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Det får dere finne ut sammen, synes jeg. Tror det varierer veldig hva man synes er greit på dette punktet.

Nå har han jo få muligheten til å se på bilder av hva barnet driver på med dersom hun er en av dem som legger ut fullt av bilder av ungen. Men samtidig så er det kanskje ikke nødvendig å følge så mye med på hva tidligere partnere driver på med når man er i et nytt forhold.

Jeg personlig har ikke ekser på fb, har virkelig ikke noe behov for at de skal vite om hva jeg gjør.

Skrevet

Hvis han anser henne for å være en venn, så bør han akseptere, hvis ikke avviser han henne. Men, han bør kanskje forklare henne det, slik at det ikke oppstår unødvendig uvennskap av dette. tross alt har dem et barn sammen som helst skal få leve et liv i mest mulig fred og harmoni med sine foreldre. Så la ikke FB lage ekstra problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn med min eks, men ser ikke noe poeng i å ha henne på fb av den grunn. Vi samarbeider nok om barna som det er.

Min kone, derimot, skulle absolutt ha sin eks på fb, selv om de ikke har barn. Det førte til en god del krøll, for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 2c17f...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...