olof Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 For å gjøre en lang historie kort, møtte jeg en jente utenfor jobb her for ca en uke siden, vi vekslet telefonnummer osv.. på første møte var vi hos noen venner av henne på middag. ( jeg kjente kun hun ene venninna litt fra før, da vi har gått på samme skole, og hilst på hverandre der for 3-4 år siden) Synes det ble en litt merkelig setting å skulle bli kjent med henne og hele vennegjengen hennes samtidig, men why not, hyggelig å møte nye mennesker Da jeg kom bort for å hente henne fikk jeg bare mld om at jeg kunne gå rett inn, noe som fikk meg til å stusse litt på sosiale antenner! er det ikke vanlig å komme å hilse? Ihvertfall kom inn hilste på henne, der hun satt i sofaen å glodde på telefonen sin.. vi snakket litt i 5-10 min og fortalte litt om oss selv.. hun virket som en helt annen person! kjørte bort til vennene hennes, der middag stod klar. vi var vel totalt 9 stykker.. fy faen tenkte jeg..( dette er nemlig milevis unna min komfort sone ) hilste høflig rundt på alle, satt oss ved bordet å praten kom fort igang Men hun jeg skulle møte bare satt der å sa lite og gjorde lite ut av seg. pratet med alt og alle rundt bordet, delte historier og hadde det hyggelig! fant til og med ut at jeg hadde noen felles bekjente med noen av de som var der selv om vi holder til i forskjellige fylker. Ihvertfall.. kvelden var hyggelig stiftet nye bekjentskap, og det ene med det andre, men jenta som jeg skulle møtet virket bare helt fjern, men i ettertid har hun sagt at vi må møtes igjen og sånt, hun er vist veldig intr ifølge noen av venninne hennes som var på middagen. synes hun virket helt virkelighets fjern, og usosial, og ville heller gått ut med en av de andre jentene der, om jeg fikk anledning! vi var 3 gutter 6 jenter.. hvorav de 3 av de andre jentene var i forhold. Hva skal jeg gjøre? Hun jeg kom for å treffe var definitivt den peneste av dem! men væremåten hennes var bare helt turn off, å ønsker egentlig og treffe en av de andre jentene der, som det virket som hadde litt mer mellom øra. Kunne til nøds hatt hun som et ONS, da hu var døds deilig! (hadde jeg møtt henne på byen hadde jeg jo lett tatt hun med meg hjem, det tror jeg de fleste gutter hadde gjort også!!) men ikke fader om det hadde vært noe mer enn det, men nå leker ikke jeg med andre og avviste henne på en pen måte i ettertid.. men hvordan bør jeg gå frem, for ønsker å bli bedre kjent med venninnen? eller skal jeg se på dette som "lost case" ? Fikk bare følelsen av at venninna var veldig min type jente! og at vi hadde mye til felles, lo mye med hverandre og hadde god kommunikasjon, uten at jeg bevisst flørtet med henne... - Ole
olof Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 10. juli 2013 Skal også sies at jeg blir sjeldent betatt av jenter så fort, og ble igrunn litt overasket! Og finner generelt veldig sjeldent noen av interesse for noe annet enn vennskap.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Her ville jeg vanligvis sagt at hun kanskej ikke er så interessert som hun ga uttrykk for da du først traff henne, men siden venninna hennes har sagt hun er interessert så kan det være sjenanse. Selvfølgelig på litt klønete vis, men det er ikke ukjent at sjenerte mennesker trekker seg litt inn i seg selv med et litt urolig kroppspråk (som bla. kan gjøre utslag i å fingre med mobiltelefonen . Jeg ville vurdert å gi det en sjanse til, kanskje i en setting med færre mennesker, evt. bare dere to. Det er ikke alltid like bra med alle andre distraksjoner når man skal bli kjent på tomannshånd. Ville nok vært forsiktig med å sjekke opp venninna hennes istedet, da det kan slå tilbake på deg. Om de er gode venninner vil de garantert snakke med hverandre, og du vil ikke fremstå spesielt bra om det kommer frem at du plutselig går for en annen jente. Anonymous poster hash: 9cdd4...981
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Huff dette hørtes ikke komfortabelt ut nei. Hadde ikke hatt lyst til å møte en fremmed fyr på denne måten med mindre det var i et selskap hvor vi hadde mange felles-bekjente. Jeg skjønner deg. Klart du kan ha ONS med henne, men husk at man må være to om ONS da. Kanskje hun er med på det? Noe useriøst? Hilsen meg. Anonymous poster hash: abf05...895
olof Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2013 Huff dette hørtes ikke komfortabelt ut nei. Hadde ikke hatt lyst til å møte en fremmed fyr på denne måten med mindre det var i et selskap hvor vi hadde mange felles-bekjente. Jeg skjønner deg. Klart du kan ha ONS med henne, men husk at man må være to om ONS da. Kanskje hun er med på det? Noe useriøst? Hilsen meg.Anonymous poster hash: abf05...895 Hei! Ja var spesielt! Men var jo hennes fordel hun kjente alle, jeg i utgangspunktet ingen, men gikk fint! Sliter også med å forstå hvorfor hun skulle være sjenert rundt sine egne venner, er jo strengt talt jeg som burde vært det. Det skurrer litt for meg, med måten hun var på tomannshånd. Virket ikke intr at all! Men men, får fortsatt meldinger av henne, så virker som hun har lyst, for meg er det uaktuelt uavhengig av hvor fin hun er. Har fått forståelsen av at hun er ute etter noe seriøst derfor jeg avviste henne siden jeg er enig i at man skal være to om et ONS selv om jeg fint kunne utnyttet situasjonen til min fordel! Og det er noe jeg respekterer! sikkert mange andre som hadde utnyttet det.. Ser nå at det er litt lost case med venninna ja.. Æsj møter vel noen det klaffer med igjen:) Mvh Ole
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Det du kanskje kan gjøre er vel å bare sette venninna på vent ei stund, og så ta kontakt senere? Kan ikke skjønne det skulle være noe galt i det om du ikke tar steget videre med hun du egentlig var ute med. Ellers hjelper det ikke alltid å ha venner rundt seg om man er sjenert og sånt. For meg blir det nesten verre. Anonymous poster hash: 7f382...c12
Kosemose Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Vanligvis ville jeg sagt "hold deg unna" men ut fra alt det du skriver: grip sjangsen! Hun pene kommer over det, og hun gjorde virkelig ingen ting for å få deg til å føle deg vel. Jeg syns ikke hun fortjener at du skal ofre din mulige lykke for henne, når hun uansett er uaktuell for deg. Når det gjelder noe som potensielt kan bli "the one" kan du ikke ta sånne smålige hensyn, og det virker jo ikke som om dere har noen særlig lang historie på det du forteller. Heia deg, grip sjangsen og lykke til! 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Det er mange jenter som oppfører seg særdeles klønete når en gutt de liker er i nærheten. For eksempel kan de finne på å dukke ned i mobilen og snakke med alle utenom denne gutten, rett og slett fordi de blir for handlingslammet til å skru på sin sosiale sjarme.Noen av disse jentene er til og med så håpløst klønete at de inviterer gutten med på vennetreff, i stedet for å skulle fomle rundt alene.Inviter henne ut på date der du kommer med agenda for dagen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå