AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 noen som vet om det lar seg gjøre? Er et symbol jeg gjerne skulle ha hatt som tattovering,men skulle ha tilføyd noen detaljer så da hadde det vært kjekt om det hadde gått ann å føre det over i et word dokument. På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 8e9b9...790
yabloko Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 noen som vet om det lar seg gjøre? Er et symbol jeg gjerne skulle ha hatt som tattovering,men skulle ha tilføyd noen detaljer så da hadde det vært kjekt om det hadde gått ann å føre det over i et word dokument. På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: 8e9b9...790 Høyreklikk på bildet - velg "Kopier bilde". Gå til Word-dokumentet ditt - trykk Ctrl+V (eller velg "Rediger" i menyen og deretter "Lim inn").
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Det har jeg prøvd,men det går ikke.Bildet kommer ikke frem. Anonymous poster hash: 8e9b9...790
yabloko Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Merkelig. Det har jeg prøvd,men det går ikke.Bildet kommer ikke frem. Anonymous poster hash: 8e9b9...790 Merkelig. Alternativ: - Lagre bildet til PC-en din - Velg "Sett inn" fra menyen (i Word) og deretter "Bilde" (bla deg frem til der bildet ligger og velg det) Endret 10. juli 2013 av yabloko
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Gjelder samme fremgangsmåte på mac? Kanskje dumt spørsmål,men sånn får det være Anonymous poster hash: 8e9b9...790
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 hvis det ikke går så er det fordi det er blokkert, eller satt på rettigheter som gjør at du ikke kan kopiere det. Ikke rart. Anonymous poster hash: 7890d...2d1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Ok.Har prøvd flere bilder av samme symbol,men kanskje jeg skal prøve flere da. Anonymous poster hash: 8e9b9...790
-Jiinxs- Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Har ikke vært borti mac. Men det skal ikke være noe vanskelig å få et bilde i Word, evt så kan du prøve OpenOffice. Har du prøvd det @yabloko sa? Alternativ: - Lagre bildet til PC-en din - Velg "Sett inn" fra menyen (i Word) og deretter "Bilde" (bla deg frem til der bildet ligger og velg det) Jeg vet ikke hvordan du lagrer bilde på en mæc, men kan vel ikke være så vanskelig. På pc så trenger man bare å høyreklikke på bildet og velge save image as. Evt så kan du velge view image og så høyreklikke og velge save image as. Jeg fikk vel hvertfall det fint til i OpenOffice. Sett inn -> Bilde -> Fra Fil. Edit: Om det ikke er et veldig privat bilde, kan du linke til det bildet du prøver å få kopiert? Det er noen sider som har noen snedige måter på å tviholde på bildene sine. Endret 10. juli 2013 av -Leon-
yabloko Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 På Mac kan man vel bare ta Command-Shift-4 (?) for å velge et område av skjermen man vil kopiere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå