Gå til innhold

Trøndertreff...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

fortsatt stemning for et treff i Trheim?

Torsdag 22.04. kl 16:00?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir d bare meg og frosken???

Skrevet

Torsdag 22.04. kl 16:00?

Vel, jeg tror jeg kan komme.

Kommer litt ann på om jeg må inn på sykehuset da, eller ikke..

Og hvordan formen er generelt...

Hvor?

Skrevet

Vi følger bare opprinnelig plan om Erichsen vel?

Hvis vi blir "bare" 3-5 stk er d kanskje ikke nødvendig å bestille bord, eller?

Møtes kl 16:00?

Skrevet

Det er sikkert ikke nødvendig å bestille bord - vi må bare avtale så vi finner hverandre. Hvis vi møtes rett utenfor Erichssen kl 16 burde vel det gå greit.

Skrevet

Okei, sikkert ikke mange som står utenfor der å henger... :-)

Skrevet

Skulle gjerne vært med, men vi har ikke satt dato engang, og heller ikke begynnt planleggingen. :roll:

Kos dere.

Skrevet

Hvis du er interessert i å snakke om bryllup/bryllupsdrømmer er det jo bare å komme, Tiny.

Skrevet

Tanker og drømmer er det ikke mangel på, selv om jeg har vært gift før, og kanskje burde vært litt mer "laid back" denne gangen.. :roll:

Får se om jeg kommer. Syns det er litt teit å stille, siden det er så lenge til.

Skrevet

Kan dessverre ikke komme på torsdag da jeg skal på ekskursjon sammen med forelesningsgruppen min. Vi kommer ikke tilbake før i syvtiden om kvelden så det får heller bli en annen gang...

Kos dere da og spise en diger, råfeit sjokoladekake for meg! :ler2:

Skrevet

Veilederen min har gitt meg frist til fredag med å levere utkast til rapporten min... så tror jeg sliter litt med kafébesøk på torsdagen..... Dessverre. Hadde begynt å glede meg så nå til god kake og MYE bryllupsprat. :-(

Skrevet

Ok, da foreslår jg at vi tar d en annen dag...hvis d er interesse for d?

Blir litt dumt hvis jg blir sittende å prate m mg selv... :tunge1:

Hvis dere kan finne noen datoer som passer, jg er stort sett ledig på ettermiddager i mai.

(neste uke tilbringer vi i Køben... :wink: )

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å være med på et treff. Har ingen avtaler nå i mai - eneste er 9.mai når helten har bursdag. Foreslår torsdag 6.mai samme tid samme sted. Noen innvendinger? Hvor mange kan?

Skrevet

6. mai passer bedre for meg også.

(Jeg skulle egentlig inn i denne tråden for å si at jeg ikke hadde mulighet til å komme i morgen, og nå ble jeg veldig glad når jeg så at datoen ble flyttet) :hoppe:

Men kl 16 er litt tidlig for min del.

Hva med kl 17 i stedet?

På Erichsen (som jeg fremdeles ikke vet hvor ligger) :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...