AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #1 Skrevet 10. juli 2013 Er en jeg prater med nå, som jeg virkelig har connected med. Ser ut til at vi har en del felles, og jeg vil møte han. Vi har bare pratet over mob og nett, men.... Ja Problemet mitt nå er at jeg vil vente til jeg har fått flyttet ut, bor m eksen og det er ikke det mest idylliske å møte noen når jeg fortsatt bor her! ! Han var attpåtil fra samme sted som meg! Anonymous poster hash: 3d32e...e2f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Gratulerer?Anonymous poster hash: dc715...7f8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Ukult å drasse med hjem en ny date når du fortsatt bor med eksen ja. Anonymous poster hash: 5f6cb...a9a
guttemann Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Ukult å drasse med hjem en ny date når du fortsatt bor med eksen ja. Anonymous poster hash: 5f6cb...a9a En kompis hadde vært ute med en dame et par ganger, og ble med henne hjem en kveld. Klokken halv tolv på kvelden etter en runde i sengen, sitter han på sofaen i bokseren mens hun er i dusjen. Da kommer "eks"samboeren hennes hjem! Hun hadde altså ikke bare latt være å fortelle at hun har en eks som ikke ha flyttet ut, men lot være nevne at han kom hjem fra jobb senere på kvelden! Han sa det er det kleineste han har opplevd så langt. Eksen ble visst ikke sur på kompisen, men hadde bære tørt konstatert at ekssamboeren (dama) var litt av et rævhøl og gått og lagt seg. Det kan man jo være enig i. Endret 10. juli 2013 av guttemann
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 En kompis hadde vært ute med en dame et par ganger, og ble med henne hjem en kveld. Klokken halv tolv på kvelden etter en runde i sengen, sitter han på sofaen i bokseren mens hun er i dusjen. Da kommer "eks"samboeren hennes hjem! Hun hadde altså ikke bare latt være å fortelle at hun har en eks som ikke ha flyttet ut, men lot være nevne at han kom hjem fra jobb senere på kvelden! Han sa det er det kleineste han har opplevd så langt. Eksen ble visst ikke sur på kompisen, men hadde bære tørt konstatert at eksen var litt av et rævhøl og gått og lagt seg. Det kan man jo være enig i. ..at kompisen var litt av et rævhøl og gått å lagt seg, mener du? Relativt ufint å være ikke være ærlig fra første stund av ja. Det er ingen som liker å bli ført bak lyset. Anonymous poster hash: 5f6cb...a9a
guttemann Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Nei, eksen. Altså den mannlige ekssamboerens eks Altså dama. Ser at den ikke var helt entydig. Kompisen hadde jo ikke gjort noe galt, og det var tydeligvis den mannlige eksen også klar over. Regner med hun hadde behov for en liten in-your-face. Stusselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå