Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nei det er ikke sexy å dra shortsen opp under armene, og ihvertfall ikke når du ikke har lår til å gå med dem. Det er heller ikke sexy med gakk gakk munn, joggesko, gedigne fake blomsterkranser, gubbe strikkajakke over shorts,,sort strømpebukser til stygge støvler eller shortser som viser halve rumpa.

Og tights med dyremønster er IKKE bukse, dekk til kameltoen for guds skyld kjerring!

http://minmote.no/2013/07/ulrikke-lund-pa-hove-lov-a-vaere-sexy-pa-festival/

Endret av *Cat*
  • Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt med lårene hennes? Syns dyremønster-tightsen var litt småkul, ser ikke cameltoen?

• Liker 9
Skrevet

Lårene er store. Tights er ikke bukse.

• Liker 5
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Er da ingenting galt med de lårene der. :sjokkert: Stilen til guttene på første bilde derimot. :spy:

Endret av Mortem
  • Liker 7
Skrevet

Lårene er store. Tights er ikke bukse.

Sååå store er de da virkelig ikke. Hva så om de kanskje er litt større enn dine?

Ingen som har sagt at tights er bukse heller.

• Liker 3
Skrevet

I mine øyne kler ikke en jente/kvinne med koret kraftige bein særlig godt shorts. Jeg ser nesten ingen til daglig heller som kler kort shorts. De fremhever beina og man må nesten være styggtynn og ha barneglatte lår for å kle dem. Det at noe er mote er ikke ensbetydende med at alle kler det. Og det hjelper ikke når shortsen er så ûberstygg som her!

• Liker 12
Skrevet

Sååå store er de da virkelig ikke. Hva så om de kanskje er litt større enn dine?

Ingen som har sagt at tights er bukse heller.

Jeg har litt stor lår jeg også, men de er langt fra så faste som på hu her. Jeg sluttet å bruke kort shorts i 2005.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I mine øyne kler ikke en jente/kvinne med koret kraftige bein særlig godt shorts. Jeg ser nesten ingen til daglig heller som kler kort shorts. De fremhever beina og man må nesten være styggtynn og ha barneglatte lår for å kle dem. Det at noe er mote er ikke ensbetydende med at alle kler det. Og det hjelper ikke når shortsen er så ûberstygg som her!

DET er det forskjellige meninger om gitt. Jeg har vært det man kan kalle "alvorlig tynn" og jeg fikk flere ganger høre at "sånne "#¤)"(#¤ stankelbein som meg" ikke burde gå i shorts.

Forøvrig syns jeg ikke det er det beste antrekket Ulrikke Lund har hatt på seg.

Anonymous poster hash: 54948...2a0

• Liker 3
Skrevet

Jeg har litt stor lår jeg også, men de er langt fra så faste som på hu her. Jeg sluttet å bruke kort shorts i 2005.

Vet du, da syns jeg veldig synd i deg. At du ikke har selvtillit nok til å bruke shorts fordi du har litt store lår.

Utrolig rart at du mener at alle med lår som i dine øyne ikke er perfekte, skal slutte å gå med shorts. Haha.

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ikke et eneste bilde jeg synes så bra ut på den linken.. Heller det motsatte.

Anonymous poster hash: 74fe9...0a6
  • Liker 9
Skrevet

Vet du, da syns jeg veldig synd i deg. At du ikke har selvtillit nok til å bruke shorts fordi du har litt store lår.

Utrolig rart at du mener at alle med lår som i dine øyne ikke er perfekte, skal slutte å gå med shorts. Haha.

Det er ikke bare det, jeg har cellulitter og sprengte blodårer også.. Men jeg kjenner mine begrensninger. Det burte 99% av e som sprader rundt i rumpeball korte shortser for tia gjøre også. Ja har man ikke fine bein, er det vel ikke noe poeng å fremheve dem? Så ja de fleste burte unngå altfor korte shortser, med mindre de ikke er supermodeller.

• Liker 5
Skrevet

Jeg fant ikke et eneste bilde jeg synes så bra ut på den linken.. Heller det motsatte.

Anonymous poster hash: 74fe9...0a6

Jeg leita også etter dette som skulle være så sexy, men har visst rar smak.

• Liker 3
Skrevet

kan folk slutte med dette "hun kler det ikke"-tullet. HVA SÅ? Hvis man føler seg komfortabel gjør det da ingenting om lårene ser litt store ut (det kan jo være fint det ogs) smaken er som baken, så da får man heller gå ut i fra egen komfort, man kan ikke please andre, for det finnes få antrekk alle synes er fine..

dessuten er det digg med korte shorts så bena får litt sol, så det er nok også derfor mange går med dem.

synes faktisk litt synd på deg ts, som bryr deg så mye.. det er bare klær.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Hun hadde smashing lår. Tenker noen er snurt fordi andre ikke har samme kroppsissues som dem selv. Go see a shrink!

Endret av Silfen
  • Liker 12
Gjest Murica
Skrevet

Så var det dette med at mange bruker shorts fordi det er et flott plagg å ha på sommeren når det blir varmt. Ikke alle som liker å gå med skjørt, så da passer vel shorts ypperlig?

Utover det så driter jeg i om du syns beina hennes passer i shorts, hun virker fornøyd.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare det, jeg har cellulitter og sprengte blodårer også.. Men jeg kjenner mine begrensninger. Det burte 99% av e som sprader rundt i rumpeball korte shortser for tia gjøre også. Ja har man ikke fine bein, er det vel ikke noe poeng å fremheve dem? Så ja de fleste burte unngå altfor korte shortser, med mindre de ikke er supermodeller.

Hvorfor pine seg selv ikledd lange shorts/capri/skjørt i 25 grader når man kan lufte bena istedet? At celulitter, sprengte blodkar og litt større lår enn catwalk-modeller er en hindring sitter bare i hodet ditt og andre rare folk.

Så mye bedre sted verden hadde blitt om folk ga litt mer faen.

Anonymous poster hash: 8bb9a...ea5

• Liker 16
Skrevet

Hvorfor pine seg selv ikledd lange shorts/capri/skjørt i 25 grader når man kan lufte bena istedet? At celulitter, sprengte blodkar og litt større lår enn catwalk-modeller er en hindring sitter bare i hodet ditt og andre rare folk.

Så mye bedre sted verden hadde blitt om folk ga litt mer faen.

Jeg gidder ikke å fremheve det som er uattraktivt ved meg selv. Det sitter ikke i hodet mitt, ser det i speilet og det er høyst reelt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke å fremheve det som er uattraktivt ved meg selv. Det sitter ikke i hodet mitt, ser det i speilet og det er høyst reelt.

Vel, la nå unge faste jenter gå med det de ønsker da.. Mange menn digger jo runde lår.

• Liker 8
Skrevet

Så annerledes Ulrikke så ut der, kjente henne ikke igjen jo. Har ikke lest bloggen på en stund da..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...