Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det akseptabelt? Ikke sånn seksuell teasing, men å kalle h*n for dust eller le når h*n gjør noe teit? Eller ha litt frekke kallenavn?

Anonymous poster hash: 018a4...f8a

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Litt småerting er greit både fra min og hans side, men ville aldri vært direkte frekk mot kjæresten min på daglig basis. Da blir man bare lei hverandre.

Skrevet

Hvorfor spørre oss om det? Du må nesten spørre kjæresten. Det er individuelt hva folk godtar. Jeg syns det er ganske morsomt å ha litt humor, og være litt frekk uten å være respektløs, så lenge begge forstår at det bare er tøys.

• Liker 1
Gjest Evelynita
Skrevet

Jeg har egentlig alltid vært sånn, men det er ikke alle som liker det da. Tenker på venner også. Tror det er opp til hver og en om man syns det passer seg :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spørre oss om det? Du må nesten spørre kjæresten. Det er individuelt hva folk godtar. Jeg syns det er ganske morsomt å ha litt humor, og være litt frekk uten å være respektløs, så lenge begge forstår at det bare er tøys.

Jeg syns det er interessant å lese hvordan andre har det i sine forhold :)

AnonymBruker
Skrevet

Man er jo forskjellige, noen tåler mye erting, noen lite. Men selv tror jeg hovedsaken er at begge parter vet helt sikkert at det den andre sier bare er tull.

Anonymous poster hash: 180e6...f25
Skrevet

Litt smågnissninger mellom partene er vel vanlig.. Iallefall mellom meg og eksen.

Skrevet (endret)

Litt smågnissninger mellom partene er vel vanlig.. Iallefall mellom meg og eksen.

Legg merke til "eksen" ;)

Neeida! Jeg og samboeren min er så frekke i kjeften mot hverandre at jeg tror ingen av oss hadde fått noen plass i himmelriket, ene og alene på grunn av hvordan vi snakker. Eksemplene er rett og slett for grove til å nevnes :P det anbefales igrunn ikke, da slike ting kan bli sagt steder og i omgivelser det absolutt ikke passer seg. Litt erting, derimot, det er godt for sjela.

Endret av Silver Lining
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ja, vi tåler litt erting. Men det gjelder å vite hvor grensa går og skjønne at det er en tid og et sted for alt.

Men generelt er humor i et forhold veldig viktig for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Eksen min holdt på å le seg ihjel hver gang jeg tabbet meg ut på en eller annen måte. Det var ikke så morsomt akkurat. Han fikk meg til å føle meg vanvittig dum.

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min holdt på å le seg ihjel hver gang jeg tabbet meg ut på en eller annen måte. Det var ikke så morsomt akkurat. Han fikk meg til å føle meg vanvittig dum.

Ja, det er viktig å le med, ikke av ;)

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Kunne jeg ikke tøyse og tulle med kjæresten så hadde jeg nok fort kjedet meg. Jeg kan tulle med nesten ALT og håper og forventer nesten at han gjør det samme. Litt småerting ønsker jeg bare hjertevarmt velkommen i mitt forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Folk som konstant skal komme med "morsomme" kommentarer når andre gjør feil er veldig slitsomme.

Men du kan spørre kjæresten din om han liker det. Men jeg skjønner ikke hva man får ut av å hele tiden gi sånne kommentarer.

Anonymous poster hash: 0c863...859
Gjest Keikolina
Skrevet

Her lekesloss vi i sofaen, klasker og klyper hverandre i rumpa, og ler av hverandre hvis en av oss driter seg ut. Ha ha. Og utfordrer hverandre med fremmedord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...