Gå til innhold

Jeg tror, jeg kanskje er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

I noen uker har jeg hatt noen like symptomer som man kan få i graviditeten.

Jeg brukte P-piller. Jeg fikk noe som ligna på mensen men det var en uke før jeg skulle ha fått det, å jeg pleier alltid å få mensen samme uka vær eneste gang og jeg pleier å få det enten på torsdag eller fredag, så det er på en måte 1,5 uke for tidlig. menstruasjonen var veldig lite enn det pleier og det var veldig mye slim.

etter mensen så fikk jeg av og til kramper der nede og jeg fikk mye utflod, og jeg pleier ikke ha utflod. jeg pleide å få mye utflod, det første året mitt med mensen, men det senka seg.

jeg har ganske vonde smerter i korsryggen, jeg er mer sliten enn det jeg pleier. og jeg er ganske sliten fra før, og jeg blitt verre nå jeg orker så hvitt å gjøre noe. jeg slapper av i sengen nesten hele dagen. jeg er på do ganske ofte, står opp om natta av og til.

jeg har vært mye svimmel, har vært flere ganger på nippen av å besvime men jeg henter meg tilbake.

sure oppstøt flere ganger om dagen,

men kvalme kommer og går. første gangen jeg kasta opp fredag, 05, juli. jeg kasta opp når jeg var på bil tur, tenkte det var reisesyken :P men i dag 09,juli, så gikk jeg bort i butikken, jeg brakk meg 2-3 ganger men brydde meg ikke til gå turen hjem så fikk jeg så mye brekninger og sure oppstøt til jeg kasta opp i veikanten ikke gøy :(

jeg slutta med P-piller etter jeg fikk en liten mistanke :)

enten er jeg normal syk + andre ting eller så er jeg gravid.

hva tror dere?

hilsen en jente som er helt utslitt av dette + har ikke fastlege, flytta 40-45 min fra den fastlegen jeg hadde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test...

Skrevet

Ta deg en test, du....

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan vi vite om du er gravid? Ta en test..

Anonymous poster hash: 83f53...d7b
Skrevet

Dra til fastlegen, du - 40-45 min er jo ikke så langt unna en fastlege, akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...