Purple Diamond Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Det er helt sikkert emner om dette fra før, men jeg lagde en ny likevel Er ute etter tips til en god hårolje. Har til nå prøvd Moroccanoil, Biosilk og Tigi Hair Reborn. De to første er helt greie. Sistnevnte var kjempegod, men liker ikke helt lukta (lukter orkide/blomsterbutikk). Jeg har tykt, langt hår. Hvilken olje liker du? Og hvordan er lukta?
Lady Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Jeg bruker orofluido Syns den er god, og lukter veeldig godt!
Purple Diamond Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2013 Jeg bruker orofluido Syns den er god, og lukter veeldig godt! Takk for tips! Denne? Har du prøvd andre produkter i merket også, sjampo eller balsam f.eks?
Lady Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Takk for tips! Denne? Har du prøvd andre produkter i merket også, sjampo eller balsam f.eks? Ja, det er den jeg bruker:) Nei, jeg har ikke testet noen flere produkter fra orofluido. Hr du prøvd noen fler produkter fra moroccanoil? Har lyst til å kjøpe protein kuren fra moroccanoil. Noen som har testet den??
laperla Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Nashi Tidligere har jeg vært blodfan av Moroccan oil, og brukte "alle" produktene derfra, nå derimot kan jeg ikke tenke meg å bytte til noen andre merker. Lukten på oljen og de andre produktene er så nydelig. Lukter mer "rent" enn Moroccan oil, og lukten er ikke så påtrengende. Nashi er også hakket billigere i pris.
Wonders Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Pakistansk/indisk, og for meg lukter den godt. Jasmin og lotusblomst. Kjøper i utenlandskbutikk og tar oljen bare i lengden på håret, ikke i bunnen. Har den på en hel dag med dusjhette på så det ikke smitter....
Purple Diamond Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2013 Ja, det er den jeg bruker:) Nei, jeg har ikke testet noen flere produkter fra orofluido. Hr du prøvd noen fler produkter fra moroccanoil? Har lyst til å kjøpe protein kuren fra moroccanoil. Noen som har testet den?? Har ikke prøvd andre Moroccanoil-produkter, nei.
Armitage Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Bamboo UV+. Den er pleiende, fargebevarende og beskytter mot UV stråling. Den lukter også kjempegodt. Litt sånn godteriaktig søtt. Den er heller ikke tyngende. Økologisk og ikke testet på dyr.
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Born Again Masque fra Kevin Murphy! Fungerer varmebeskyttende også.
Purple Diamond Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2013 Tusen takk for tips! Tror jeg skal prøve Nashi denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå