AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jepp, jeg føler at alle gifter seg før meg. Jeg nådde den magiske 30 års grensa, og nå gifter alle seg. Vi har siden i forlovelse i vinter fortalt nære venner at vi planlegger bryllup neste vår, ca et år etter forlovelsen. Men innen da rekker min jevnaldrende venninne å ta fatt på ekteskap nr 2, og en uke etter det gifter "plutselig" en annen god venninne seg uten festligheter (de skal ha festen 1 år etter bryllupet)... Selvsagt er jeg lykkelig på deres vegne!! Det er virkelig ikke det som er problemet. Jeg føler meg bare sist i køen... Føler meg bare litt trist, jeg regner jo med at de mister litt interessen for bryllup når de selv nettopp har giftet seg, så jeg må vel finne noen andre å dele tankene med. Samtidig er jeg redd mitt bryllup bli nedtur i forhold til deres...prestasjonsangst?? Verst er det at hun jeg hadde tenkt å spørre om å være forlover er en av de som gifter seg nå snart, og helt ærlig kunne jeg tenke meg en forlover som er litt engasjert og synes bryllup er gøy, og som ikke er "ferdig med det". Mulig jeg heller spør en annen venninne som går i giftetanker selv Huff, bryllup som skal være så ekstremt klisje-lykkelig, også føler jeg bare at jeg hermer etter de andre og at vi er unormalt trege... Jeg VET det ikke er en konkurranse, selv om det sikkert høres slik ut nå. Kan ikke forklare hvorfor jeg blir lei meg av å være omtrent sist ut... Anonymous poster hash: cee4c...8d1
Ella1981 Skrevet 10. juli 2013 #2 Skrevet 10. juli 2013 Det er jo FINT å være den siste av venninnene dine! De har garantert lyst til å oppleve denne dagen igjen og de kommer til å glede seg stort til bryllupet ditt - da kan de liksom gjenoppleve sin egen følelse den dagen. De vet da hvor stort dette er for deg, og de kommer til å synes det like stort selv også. Selv om hun du har lyst til å spørre om å være forlover har giftet seg så kommer hun til å sette stor pris på å bli spurt. Hun er absolutt ikke "ferdig med det", og siden hun gifter seg i år så vil hun har fullt fokus på deg og ditt bryllup til neste år:)
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #3 Skrevet 10. juli 2013 Skjønner ikke vitsen, blir jo mest sannsynelig skilt uansett. Puss opp for penga istede, da går det til noe nyttig. Anonymous poster hash: 7d831...521
MissEi Skrevet 10. juli 2013 #4 Skrevet 10. juli 2013 Skjønner ikke vitsen, blir jo mest sannsynelig skilt uansett. Puss opp for penga istede, da går det til noe nyttig. Anonymous poster hash: 7d831...521 Spar oss for slike ekle kommentarer 1
MissEi Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Jepp, jeg føler at alle gifter seg før meg. Jeg nådde den magiske 30 års grensa, og nå gifter alle seg. Vi har siden i forlovelse i vinter fortalt nære venner at vi planlegger bryllup neste vår, ca et år etter forlovelsen. Men innen da rekker min jevnaldrende venninne å ta fatt på ekteskap nr 2, og en uke etter det gifter "plutselig" en annen god venninne seg uten festligheter (de skal ha festen 1 år etter bryllupet)... Selvsagt er jeg lykkelig på deres vegne!! Det er virkelig ikke det som er problemet. Jeg føler meg bare sist i køen... Føler meg bare litt trist, jeg regner jo med at de mister litt interessen for bryllup når de selv nettopp har giftet seg, så jeg må vel finne noen andre å dele tankene med. Samtidig er jeg redd mitt bryllup bli nedtur i forhold til deres...prestasjonsangst?? Verst er det at hun jeg hadde tenkt å spørre om å være forlover er en av de som gifter seg nå snart, og helt ærlig kunne jeg tenke meg en forlover som er litt engasjert og synes bryllup er gøy, og som ikke er "ferdig med det". Mulig jeg heller spør en annen venninne som går i giftetanker selv Huff, bryllup som skal være så ekstremt klisje-lykkelig, også føler jeg bare at jeg hermer etter de andre og at vi er unormalt trege... Jeg VET det ikke er en konkurranse, selv om det sikkert høres slik ut nå. Kan ikke forklare hvorfor jeg blir lei meg av å være omtrent sist ut... Anonymous poster hash: cee4c...8d1 Hadde det vært meg hadde jegs ett det som en ære å bli spurt om å være forlover uannsett! Tenk alt de kan hjelpe deg med når de har vært igjennom dette før!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Spar oss for slike ekle kommentarer nå er det jo gjerne fordi folk mater trollet at noen gidder å poste slikt.Anonymous poster hash: 69500...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå