Gjest Usikker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hva ville du gjort hvis du fant ut at kjæresten din har kjøpt sex i thailand før vi blei et par, etter vi ble sammen har han ikke gjort noe galt.Nå må det sies at jeg som litt lubben å blakk tobarnsmor ikke stiller først i rekken når drømmeprinsen skal finnes,men det at han har betalt for sex er kvalmt.
Gjest sweetsugar Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Det skjedde før dere blei sammen, så sånnsett har du egentlig ikke noe du skulle sakt.. Så lenge han var fri for sykdommer og ikke dro på andre damer når vi var sammen så hadde jeg gitt en god lang faen 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Det sier mye om et menneskes moralske standarder, så jeg kunne personlig aldri akspetert det. Over og ut, mao. Anonymous poster hash: 12561...539 8
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Nei, det hadde jeg hatt vanskelig for å svelge.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Jeg ville blitt skuffet, men kunne nok levd med litt avhengig av hans syn på det i ettertid. Dersom dette er noe han innrømmet fordi han var lite stolt av det hadde jeg godtatt det, hadde han detimot syntes dette var en helt ok ting å gjøre vet jeg ikke om jeg kunne levd med det. Men krevd full sjekk mht kjønnssykdommer/hivAnonymous poster hash: 3f057...784 1
Gjest usikker Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Ts Det værste er at så mange kjente veit at han kjøpte sex.Siden det var en stor ungkarsgjeng på thailandstur,bilder blei tatt o,s,v. Nå skal det sies at han er på bunn en god gutt,å at hans støtte til meg og barna har gitt oss gode opplevelser.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Hvis kjæresten min hadde kjøpt sex i Thailand før dere ble sammen? Det beror på. Når ble dere sammen? Anonymous poster hash: 3911c...45a
Amberleaf Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Skjøner at det stikker litt. Må bare fokusere på at dette skjedde før dere ble sammen. Alle har en fortid, og ikke alltid man er stolt av alt man har gjort. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Kommer litt an på, men Thailands sexindustri er ikke kjent for å være av den mest humane. Så mest sannsynlig hadde det sagt noe om menneskesynet hans som jeg neppe kunne godtatt. Kjøp av sex i seg selv har jeg dog ingen problemer med.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Det sier mye om et menneskes moralske standarder, så jeg kunne personlig aldri akspetert det. Over og ut, mao. Anonymous poster hash: 12561...539 Tja, litt som med norske kvinners sex med tyrkere i utlandet mao.Eller vent litt, kvinner er frigjorte og menn er svin. Det var sånn det var. Anonymous poster hash: 71be9...0ab 3
I Grosny Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Det sier mye om et menneskes moralske standarder, så jeg kunne personlig aldri akspetert det. Over og ut, mao. Anonymous poster hash: 12561...539 En ting er hva slags tjenester folk kjøper, men en annen og viktigere sak er om de opptrer som gode kunder, med respekt.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Tja, litt som med norske kvinners sex med tyrkere i utlandet mao.Eller vent litt, kvinner er frigjorte og menn er svin. Det var sånn det var. Anonymous poster hash: 71be9...0ab Tviler på at de norske kvinnene som faller for en tyrkisk player betaler for sex. Ergo ikke prostitusjon. Anonymous poster hash: 89bbe...969
Gjest me Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Hva har han å si om handlingen? Hvor mange ganger har det skjedd? Hvorfor skjedde det? For min del hadde dette vært viktige spørsmål å få svar på.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2013 #15 Skrevet 10. juli 2013 Kommer litt an på, men Thailands sexindustri er ikke kjent for å være av den mest humane. Så mest sannsynlig hadde det sagt noe om menneskesynet hans som jeg neppe kunne godtatt. Kjøp av sex i seg selv har jeg dog ingen problemer med. Tja. Nå er ikke tekstilindustrien i f.eks. Thailand, Vietnam eller Kina den mest humane heller. Barnearbeidere, arbeidsdager like mange som i Dickens` England, luselønn, tvang, eksponering for giftige kjemikalier osv. Så hver eneste gang du handler på eksempelvis en av lavpriskjedene så støtter du indirekte forholdene nevnt over. Ikke dermed sagt at fyren ikke har gjort noe galt, men det er kunstig å skille mellom ham som horekunde og deg som ikke-horekunde når dere i bunn og grunn gjør det samme: å støtte en kynisk industri. Den eneste måten du kan si at han mangler dine moralske standarder er ved å si at det er noe iboende galt i å kjøpe sex. Men hvorfor er det det? Menn gjør mye rart for å komme i buksa på kvinner, og det meste menn gjør har faktisk til hensikt å komme i buksa på kvinner; dette er en viktig drivkraft, kanskje den viktigste, for konkurranse menn i mellom. Og det er den konkurransen som gjør at du nå kan benytte deg av høyteknologi for å fronte meningene dine på internett - også det oppfunnet av menn. Det meste av menns ressurser - intelligens, energi og drivkraft, talenter, vilje, skapertrang - er valuta de kan omsette i kvinnelig beundring. Å kjøpe sex med kontanter er bare én slik valuta.
Sophie-Ann Skrevet 10. juli 2013 #16 Skrevet 10. juli 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
jabx Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Det sier mye om et menneskes moralske standarder, så jeg kunne personlig aldri akspetert det. Over og ut, mao. Det er du som er umoralsk. Som kvinne kan du få deg sex omtrent når som helst. Om du er aldri så stygg så vil du finne noen som mer enn gjerne knuller deg. En stygg mann må derimot enten jobbe hardt for å få seg et ligg, og må godta mange avslag og mye frustrasjon. Eller han kan rett og slett betale for det og få utløp for behovene sine. Det er ondskapsfullt og latterlig å demonisere folk som kjøper sex. Du sitter der på din høye hest og viser en total mangel på empati og menneskelig forståelse og innsikt.
Pinkee Skrevet 10. juli 2013 #18 Skrevet 10. juli 2013 Var han den eneste i den store guttegjengen som kjøpte sex da dem var i Thailand? Isåfall bør du kontakte pressen Er vel mer normalt at menn kjøper sex der, enn at dem ikke gjør det. Synes du han er en kjekk og grei fyr, som tilfører noe positivt i livet ditt og barnas, så legg dette bak deg. Det skjedde før din tid, å så lenge det ikke skjer igjen....
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2013 #19 Skrevet 10. juli 2013 Ts Det værste er at så mange kjente veit at han kjøpte sex.Siden det var en stor ungkarsgjeng på thailandstur,bilder blei tatt o,s,v. Nå skal det sies at han er på bunn en god gutt,å at hans støtte til meg og barna har gitt oss gode opplevelser. Ts Det værste er at så mange kjente veit at han kjøpte sex.Siden det var en stor ungkarsgjeng på thailandstur,bilder blei tatt o,s,v. Nå skal det sies at han er på bunn en god gutt,å at hans støtte til meg og barna har gitt oss gode opplevelser.Det står her at det ble tatt bilder - så ingen avsporing...Min kommentar til det var som følger: om det finnes bilder direkte av handlingen så hadde jeg forlangt at de ble slettet. Sammen med negativer/filer.Det må være forferdelig for TS å vite at det finnes bilder av handlingen!
MissEi Skrevet 10. juli 2013 #20 Skrevet 10. juli 2013 Tungt og svelle med det skjedde før deg, ville ikke tenkt så mye på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå