AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jeg skal bestille noe fra Iherb og har lest at man ikke kan bestille urter/kostilskudd for mer enn 3 mnd forbruk pr bestilling. Hva defineres som 3 mnd forbruk? Vil det si at jeg ikke kan kjøpe bokser med kostilskudd som har mer enn 90 kapsler. Eller betyr det at jeg kan kjøpe tre bokser kostilskudd? er det noen her inne som har peiling? Eller finnes det sider med detaljert info om hvor mye 3 mnd forbruk defineres som? Anonymous poster hash: 6703b...346
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Jeg skal bestille noe fra Iherb og har lest at man ikke kan bestille urter/kostilskudd for mer enn 3 mnd forbruk pr bestilling. Hva defineres som 3 mnd forbruk? Vil det si at jeg ikke kan kjøpe bokser med kostilskudd som har mer enn 90 kapsler. Eller betyr det at jeg kan kjøpe tre bokser kostilskudd? er det noen her inne som har peiling? Eller finnes det sider med detaljert info om hvor mye 3 mnd forbruk defineres som? Anonymous poster hash: 6703b...346 Om en dagsdose er 1 tablett, vil det si maks 90 tabletter, ja. Hva ellers skulle det bety? Anonymous poster hash: fa0d6...8df
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Om en dagsdose er 1 tablett, vil det si maks 90 tabletter, ja. Hva ellers skulle det bety? Anonymous poster hash: fa0d6...8df Takk for svar. Var egentlig det jeg tenkte selv også, men ble litt usikker. Hva med kostilskudd det står 1-2 kapsler hver dag? Betyr det da at man maks kan bestille 90 eller 180 kapsler?Anonymous poster hash: 6703b...346
Trude.lutt Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Stemmer dette? At en ikke kan bestille for mere enn 3 mnd forbruk? Shit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå