Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får man håret til å holde seg "friskt" så lenge som mulig? Blir det fortere fett hvis man føner det, kontra lufttørker det?

Anonymous poster hash: ba968...133
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Mitt ihvertfall

Alt jeg gjør med håret gjør sånn at det blir fortere fett.

Føne det, produkter, balsam i hodebunn, mye fikling med håret f.eks.

Skrevet

For meg har føning motsatt effekt, altså at det holder seg lengre "fettfri" med føning.

AnonymBruker
Skrevet

All behandling av mitt hår gjør at det blir fortere fett. Så jeg lar det lufttørke og børster det ikke.

Anonymous poster hash: 64ed8...b3e
Skrevet

For meg har føning motsatt effekt, altså at det holder seg lengre "fettfri" med føning.

Samme her. Lar jeg være, ser håret fett ut nesten med en gang det har rukket å tørke.
AnonymBruker
Skrevet

Æsj da, hadde håpet at det var enten det ene, eller det andre ;)

Skrevet

Æsj da, hadde håpet at det var enten det ene, eller det andre ;)

Er det ikke bare å finne ut hva som funker for ditt hår? :)
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å finne ut hva som funker for ditt hår? :)

Kunne gjort det, men jeg reiser i kveld, og får ikke vaska det igjen før på mandag! :sjokkert:

Skrevet

Kunne gjort det, men jeg reiser i kveld, og får ikke vaska det igjen før på mandag! :sjokkert:

Kjøp en tørrsjampo! En liten livredder.
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en tørrsjampo! En liten livredder.

Godt forslag, og har allerede gjort det ;) Spørsmålet gikk mer på hvilken metode som gjør at håret holder seg fresht av seg selv, så lenge som mulig. Tørrshampoen er ikke så fantastisk. Tørrshampo på tørrshampo er ihvertfall ikke fantastisk.

Skrevet

Jeg klarte meg en uke uten vask av hår, noe som var hardt, men det gikk! Fiklet rett og slett så lite som mulig med det, kuret det skikkelig den ene gangen og lot det lufttørke litt før jeg fønet det. Trengte ikke tørrsjampo engang, holdt seg friskt og fint!

AnonymBruker
Skrevet

Mitt blir fortere fett hvis det får lufttørke. Setter jeg det opp i hestehale/knute eller fletter det, så holder det seg lenger enn hvis jeg lar det henge. Er litt fæl med å ''fikle'' med det :fnise:

Anonymous poster hash: 16d61...d90
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte meg en uke uten vask av hår, noe som var hardt, men det gikk! Fiklet rett og slett så lite som mulig med det, kuret det skikkelig den ene gangen og lot det lufttørke litt før jeg fønet det. Trengte ikke tørrsjampo engang, holdt seg friskt og fint!

Wow! Får prøve å holde meg unna det da :)

Mitt blir fortere fett hvis det får lufttørke. Setter jeg det opp i hestehale/knute eller fletter det, så holder det seg lenger enn hvis jeg lar det henge. Er litt fæl med å ''fikle'' med det :fnise:

Anonymous poster hash: 16d61...d90

Da blir det flette på nattoget i natt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...