Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hope Springs er en nydelig film jeg så i kveld. Den handler om et ektepar som har vært gift i lang tid, og forelskelsen har forsvunnet for lenge siden, sexlivet er dabbet av og de kommuniserer svært lite. De sover ikke i samme seng lenger. Men, det er fortsatt håp.

Filmen er lang, scenene er lange, men likevel gir det så mye mening. Jeg fikk mange blandede følelser da jeg så filmen. (Veldig provosert og i blant)

Har du sett den? Hvis du er interessert i en kjærlighetsfilm, se denne. Hvis du har problemer i forholdet, se den :) Anbefaler den sterkt!

Dette skjer med så mange ektepar. Noen holder intimiteten lenge, mens andres dabber av. Har du opplevd det? Er du redd for at det skal skje?

Når man er sammen så lenge er det jo logisk at man blir lei av hverandre, ikke har lyst på hverandre sånn som før, men det finnes jo håp... Man kan jo få lyst på hverandre igjen, hvis man ønsker det.

Uansett, ville bare høre med dere hva dere mener om dette temaet, følelser dere har i forhold til dette med at følelser dabber av, osv. Og hvis dere har sett filmen, eller ser den i nærmeste framtid, si hva du synes! :)

Ha en fin kveld!

Endret av sandkri01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At kjærligheten dabber av har jeg ikke merket ... den er heller blitt sterkere og jeg savner min beste venn og støtte i livet når vi ikke er sammen.

Men vi har ikke like mye sex som før. Gjennomsnittlig har det falt betraktelig, men det tar seg opp i ferier og helger.

Skal prøve å få sett den filmen ... til skrekk og advarsel ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man slutter å elske så slutter man å elske "fordi". Slutter man å elske "fordi" så begynte man også å elske "fordi". Kjærlighet elsker ikke "fordi", kjærligheten er betingelsesløs (og evig).

Anonymous poster hash: 67a1c...564
AnonymBruker
Skrevet

At kjærligheten dabber av har jeg ikke merket ... den er heller blitt sterkere og jeg savner min beste venn og støtte i livet når vi ikke er sammen.

Minner meg på et fint ordtak :)

"Jeg elsker deg mer i dag enn jeg gjorde i går, men mindre i dag enn jeg vil gjøre i morgen".

Anonymous poster hash: 67a1c...564

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...