Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Warszawa i sommer og jeg har tenkt tanken på å kjøpe meg en iPhone når vi skal dit.. Ser for meg at det er greit mye billigere der enn her hjemme. Spørsmålet er jo om den kan brukes i Norge?? Og om man får æ,ø og å på den når man bytter språk til norsk? :fnise: Takknemlig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sweetsugar
Skrevet

Vet ikke, men hvorfor bestiller du ikke fra apple sin side? Det er da mye billigere en i norge også

Skrevet (endret)

Vet ikke, men hvorfor bestiller du ikke fra apple sin side? Det er da mye billigere en i norge også

Apple.com tenker du på? Da får man jo en satans toll på toppen av det hele, noe som ikke vil gjøre det noe særlig billigere... :)

Edit: sjekket det ut. Blir 82 kroner billigere å bestille fra apple.com, siden tollen ender på over 800 kroner.

Endret av missdior
Gjest sweetsugar
Skrevet

Apple.com tenker du på? Da får man jo en satans toll på toppen av det hele, noe som ikke vil gjøre det noe særlig billigere... :)

Edit: sjekket det ut. Blir 82 kroner billigere å bestille fra apple.com, siden tollen ender på over 800 kroner.

Jeg betalte "bare" 5000 for min fra apple.com :) Her i norge må man jo ut med 7-8-9 tusen for en ulåst iphone 5 hvertfall..

Skrevet

Jeg betalte "bare" 5000 for min fra apple.com :) Her i norge må man jo ut med 7-8-9 tusen for en ulåst iphone 5 hvertfall..

Finner iphone 5 til 5140 på apple.no. Jeg vil ha iphone 4S, og den koster 4290 på apple.no, men 3336 på apple.com. Med toll blir det da altså just det samme. Æasj,,,, hvorfor er det så dyyyrt..

Gjest sweetsugar
Skrevet

Finner iphone 5 til 5140 på apple.no. Jeg vil ha iphone 4S, og den koster 4290 på apple.no, men 3336 på apple.com. Med toll blir det da altså just det samme. Æasj,,,, hvorfor er det så dyyyrt..

Uhm, kansje litt teit å spørre, men jeg har en brukt 4s som skal selges selvom du kansje sikkert heller vil ha en ny? :P

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sjekket men TROR ikke iphone er noe (særlig) billigere i Polen. Var i en elektrobutikk i Krakow for et par år siden og registrerte at ting stort sett kostet det samme som i Norge eller mer. Kan også nevne at jeg har hørt at russiske turister passer på å kjøpe Apple-produkter mens de er på ferie i Norge da de er dyrere i Russland.

Anonymous poster hash: c28eb...015
Skrevet

Hvis du derimot bestemmer deg for å kjøpe i polen, så ja du får Æ, Ø, og Å:

Du kan få kinesisk om du vil.. det velger du i innstillinger

Skrevet

Uhm, kansje litt teit å spørre, men jeg har en brukt 4s som skal selges selvom du kansje sikkert heller vil ha en ny? :P

Hehe, gjerne det faktisk!! :) så lenge den ikke er stygg og ødelagt :)

Gjest sweetsugar
Skrevet

Hehe, gjerne det faktisk!! :) så lenge den ikke er stygg og ødelagt :)

sent deg pm :)

Gjest Hyssingen
Skrevet

Det er ikke toll på elektronikk.

Skrevet

Det er ikke toll på elektronikk.

Jo, det er det :) De har en egen kategori her som heter mobil, pc, nettbrett :) Meeen, det er ikke nøye! for jeg har kjøpt Sweetsugar sin ;)

Skrevet

Jo, det er det :) De har en egen kategori her som heter mobil, pc, nettbrett :) Meeen, det er ikke nøye! for jeg har kjøpt Sweetsugar sin ;)

Moms. Ikke toll :)

Gjest Hyssingen
Skrevet

Fortsatt tollfritt, og mva blir lagt til hos apple.

Skrevet

Moms. Ikke toll :)

Ja, unnskyld, ikke toll, moms! De skulle iallefall ha 860 kroner av meg i moms, og det er jo myyyye :)

Skrevet

Fortsatt tollfritt, og mva blir lagt til hos apple.

Ja, selvfølgelig, jeg må slutte å være så bastant ! :fnise: Men momsen kom opp i 860 kroner uansett, så det blir jo dyrere enn i norge tilslutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...