Gå til innhold

Brudesammenbrudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått et lite sammenbrudd nå... Nettopp hatt ho som skal ordne hår og sminke her, og vi ordnet alt og tok på kjolen. Jeg begynte å hylgrine med en gang ho gikk, jeg så helt jævlig ut... Kjolen i seg selv er jo fin, samme med sminken og håret, men jeg ser likevel fæl ut. Akne, overvekt og tynt hår setter sine begrensninger. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, den overfladiske og usikre biten av meg vil egentlig bare avlyse hele bryllupet, jeg vet ikke om jeg kommer til å takle å føle meg så stygg den dagen.

Anonymous poster hash: 3bdc4...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at du ikke bare har en ekstra dårlig dag?

Vet at enkelte dager kan jeg føle meg som en dritt, rett og slett verdens styggeste og tjukkeste uansett hvor pen kjole og hvor mye jeg har sminket og ordnet meg. Dagen etterpå kan jeg se meg selv i speilet å tenke "Hmm.. ikke så aller verst. Faktisk ganske så slank og pen egentlig!" :fnise:

På bryllupsdagen kommer du helt sikkert til å stråle av forelskele og lykke. Det er det jeg satser på ;-)

Skrevet

Her må du bare tenke "vær den beste utgaven av den du er". Føles det virkelig så ille på selve dagen (tviler sterkt, mange bruder går gjennom denne tankerekken før selve bryllupsdagen), så smil bredt. En smilende brud er ALLTID nydelig. Alltid. Da kan akne, overvekt og tynt hår bare gå å legge seg, ingenting overgår en smilende brud.

Jeg lover :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle bruder kan være vakre.

Anonymous poster hash: 3b97b...4ea

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hjelp. Du er sikkert kjempefin!

AnonymBruker
Skrevet

Kanksje du kan få tak i noen Extensions, sånn at du føler deg litt bedre? Jeg føler meg i hvert fall alltid bedre om håret ser bra ut, da tåler jeg liksom litt mer :jepp:

Acne kan sminkes bort mye av. Det som absolutt virker best på meg, og som jeg irriterer meg for at jeg ikke viste allerede for 15 år siden, er å bruke mineralpudder!
Bruk en svamp (eller en fingertupp) og dupp i pudderet og ha rett på kvisa. Ingenting annet under enn en lett fuktighetskrem.
Har du rett farge på pudderet vil det ta bort rødtonen fra aktive røde klumper, og du slipper at kvisene ser mer aktive ut enn de er, slik det ofte gjør når en har på concealer/flytende dekkrem. (Med meg ser det da i hvert fall jævlig ut! I tillegg får jeg tørre hudpartier der kvisene er på vei å tørke ut, og med concealer/flytende dekkrem viser den tørre huden mye bedre, mens med mineralpudder forsvinner det nesten helt!)

Jeg bruker Mary Kay sitt mineralpudder, men har også hørt at BareMinerals sitt skal vere bra :) Løp og kjøp og prøv det ut om du ikke har prøvt mineralpudder før! Nytt liv for min sin del i hvert fall, kan sminke meg på 5 minutter!!!!!
Lykke til på den store dagen, du blir helt sikker kjempepen :) OG husk på at mannen din har valgt deg for den du er og ikke vil ha noen andre :klemmer:

Anonymous poster hash: 58dd8...ba4
  • Liker 1
Skrevet

Kanksje du kan få tak i noen Extensions, sånn at du føler deg litt bedre? Jeg føler meg i hvert fall alltid bedre om håret ser bra ut, da tåler jeg liksom litt mer :jepp:

Acne kan sminkes bort mye av. Det som absolutt virker best på meg, og som jeg irriterer meg for at jeg ikke viste allerede for 15 år siden, er å bruke mineralpudder!

Bruk en svamp (eller en fingertupp) og dupp i pudderet og ha rett på kvisa. Ingenting annet under enn en lett fuktighetskrem.

Har du rett farge på pudderet vil det ta bort rødtonen fra aktive røde klumper, og du slipper at kvisene ser mer aktive ut enn de er, slik det ofte gjør når en har på concealer/flytende dekkrem. (Med meg ser det da i hvert fall jævlig ut! I tillegg får jeg tørre hudpartier der kvisene er på vei å tørke ut, og med concealer/flytende dekkrem viser den tørre huden mye bedre, mens med mineralpudder forsvinner det nesten helt!)

Jeg bruker Mary Kay sitt mineralpudder, men har også hørt at BareMinerals sitt skal vere bra :) Løp og kjøp og prøv det ut om du ikke har prøvt mineralpudder før! Nytt liv for min sin del i hvert fall, kan sminke meg på 5 minutter!!!!!

Lykke til på den store dagen, du blir helt sikker kjempepen :) OG husk på at mannen din har valgt deg for den du er og ikke vil ha noen andre :klemmer:

Bare minerals er oppskrytt og varer ikke hele bryllupsdagen din.

Glominerals concealer derimot...

AnonymBruker
Skrevet

Bare minerals er oppskrytt og varer ikke hele bryllupsdagen din.

Glominerals concealer derimot...

Jeg har som sagt ikke prøvt andre enn MaryKay sitt, bare skrev det andre jeg hadde hørt om siden Mary Kay er homepartyvarer :)

Kom gjerne med tips her dere andre som bruker butikkjøpte mineralpudder ;)

For meg er det i hvert fall natt og dag i forhold til når jeg drev med concealerstift (flytende eller stick) og flytende "brunkrem" eller hva det heter ;)

AnonymBruker
Skrevet

For det første har jeg til gode å være gjest i et bryllup hvor ikke bruden var strålende vakker og brudgommen veldig kjekk. For det andre, er du sikker på at du ikke har en dårlig dag og ikke bare ser alt som er "feil"?

Anonymous poster hash: d2b26...5fd

• Liker 3
Skrevet

Jeg er sikker på at du så nydelig ut med hår, sminke og brudekjole! Vi jenter er altfor flinke til å se etter feil, istedetfor å se hvor fine vi faktisk er. Tenk deg mannen din når du kommer i brudekjole, er fin på håret og nysminka. Han kommer til å måpe, for han gifter seg med deg fordi han allerede syns du er nydelig :)

• Liker 2
Skrevet

Du komme til å være nydelig uannsett! Du hadde nok bare en dårlig dag som vi alle har av og til ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt sikkert bare bryllupsnerver! :)

I bryllupet kommer du i en flott kjole, har kanskje oppsatt hår, og sminke av noen som kan dette. Du vil være en ekstra fin utgave av deg selv i bryllupet, det er jeg helt sikker på. Ikke sammenlign deg med glossy retusjerte bruder i bryllupsmagasiner. Gjestene i bryllupet er dine venner, som vet hvordan du ser ut fra før!

Hvis du ikke var helt fornøyd med sminken, si til sminkøren at du vil ha litt mindre av det, eller litt mer av noe annet, når hun sminker deg på bryllupsdagen. Viktig å ikke være oversminka og overstyla.

Alle bruder jeg har sett og kjent, har vært nydelige. Det vil du også være på den store dagen din.

PS: Jeg sliter også med akne, og forloveren min fikk en ekstra oppgave: Passe på at jeg alltid var pudret, og alltid hadde fin lipgloss gjennom hele festen. Passe på at hårspennene ikke var løse. Min forlover er selv opptatt av å ta seg bra ut, og det var den naturligste sak i verden for henne å hjelpe meg med dette.

Har du en god venninne, søster eller noe, spør dem! De sikkert bare være glade for å hjelpe med slikt.

Anonymous poster hash: c1dec...9b3
Gjest Kiara!
Skrevet

:hug: TS, dette er kun nerver og den typiske usikkerheten som mange av oss sliter med rundt dette bryllupsmaset. Alle skal være så perfekte, slanke og veltrente mens de poserer med den største selvfølgelighet med blikket rett inn i kamera med en hunk på armen. Ikke rart resten av oss bare har lyst til å la det hele forbigå i stillhet.

Gråt få det ut, det blir bra til slutt uansett hvor ille det ser ut underveis!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...