Sissa Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jeg satt igår kveld å leste i stjernetegnboken jeg har, og leste om stjernetegnet til jenta mi, hun er skorpion. Der står det at skorpionbarn har en uvanlig sterk vilje og at skorpion-barn trenger konstant og streng disiplin. Jeg sto også og snakke med en butikkansatt for noen uker siden, og når hun spurte når jenta var født sa hun ''Hun er skorpion hun da, ja da har du deg litt i vente!'' Så, dere som har skorpion-barn, stemmer dette? Er det noe dere kjenner igjen? Jeg vet jo mange syns dette med stjernetegn bare er tull, men jeg syns det er utrolig morsomt og spennende! Fra boka - ''Nervøse og lettskremte mødre er slått før de overhodet har startet kampen med dette barnet.''
Silfen Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har en skorpionsønn. Han er 11 nå og har vært verdens enkleste, både som baby og nå. Han er også følsom men samtidig kulest i gaten og full av humor. Så nei, kjenner han ikke litt igjen engang. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Haha, morsomt, jeg har faktisk skorpionbarn, hun er snart fire år. Men en svært sterk vilje - helt annerledes enn broren, som er mye mer rund i kantene. Hadde glemt det inntil nå - husker at da jeg var gravid, var det en kollega som sa til meg at huff, er det skorpionban du har i vente, stakkars deg! Nettopp på grunn av vilje og trass. Der og da ble jeg litt fornærmet... Nå må jeg bare smile litt av det. Tror ikke noe særlig på astrologi jeg heller, men litt morsomt er det likevel når det klaffer litt.Anonymous poster hash: 9944a...fa4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå