AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Det er noen tilfeller som har fått meg til å lure på hvorfor folk ikke finner frem motet til å svare noe som er ærlig, men noe negativt. Det ene tilfellet var en gruppe jeg og mannen min ønsket å være med i. Jeg ønsker ikke å definere mer hva man gjorde i denne gruppen, men alle der hadde én felles "hobby" da. Vi var der på vårt første møte. Snakket sammen i en bli-kjent-samtale. Deres hobbyer gikk ut på reising og trening. Jeg har reist mye før med min familie da jeg var barn, men ikke så mye som voksen pga økonomien. Trening er verken jeg eller min mann noe særlig opptatt av selv om jeg er klar over at vi burde være det. Uansett så avtalte vi at disse folka skulle komme til oss neste gang. Det skjedde ikke. Det dro også ut med det å få beskjed om at det faktisk ikke ble noe av. Det var to slike ganger vi skulle ha møte hos oss (på rad) uten at det ble noe av. Skjønte etter hvert at de ikke ville ha oss med i gruppa. En annen hendelse er at vi har spurt våre huseiere om de kan gjøre oss en tjeneste med bilen sin (frakte noe stort og tungt til søppelfyllinga) da vi ikke har det. Vi presiserte at vi skulle betale for bensinen, og at de kunne få vin/blomster som takk for hjelpen i tillegg til dette. Denne sms'en fikk vi aldri svar på, selv om vi har fått beskjed om at de har lest den. Hvorfor i alle dager kan ikke folk manne seg opp til å gi et ærlig og direkte svar til andre? Jeg blir så frustrert. Det hadde vært mye enklere om folk bare kunne si ting rett ut slik som de var. Anonymous poster hash: add62...a64
Gjest .-L-. Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Liker heller ikke folk som er veldig konfliktskye. Vanskelige A forholde seg til.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå