Gå til innhold

Skilldeg.no - i alle dager...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, synes det var et morsomt påfunn jeg! Det at de har en reklame for kondomeriet hvor det står "Skilsmisse er ikke eneste utvei! Invester i forholdet mens du ennå har det!", altså motsatt påstand, er sikkert nøye gjennomtenkt for at vi skal synes det er litt ironisk, for så å vise det til andre, som igjen blir provosert av siden og sender linken videre!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, synes det var et morsomt påfunn jeg! Det at de har en reklame for kondomeriet hvor det står "Skilsmisse er ikke eneste utvei! Invester i forholdet mens du ennå har det!", altså motsatt påstand, er sikkert nøye gjennomtenkt for at vi skal synes det er litt ironisk, for så å vise det til andre, som igjen blir provosert av siden og sender linken videre!

Håper boten på 300.000 er like gøy. Jeg hater skjult reklame, det får ikke meg til å kjøpe mer derfra :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns reklamen var digg! Viser hvor viktig det er å pleie et parforhold, med bla sex. Føler meg absolutt truffet, siden sexlivet i forholdet jeg er i lenge har vært nedprioritert. Tror det er mange forhold som går i vasken fordi man ikke prioriterer hverandre. Etter skillsmissen legger man ut på FB hvor "fantastisk" bra man har det i sin nye tilværelse.

Fatter ikke hva det er folk og forbrukerombudet remjer i. Bot på 300 000??????? Får lyst til å gå på kondomeriet å handle bare for å vise at jeg støtter reklamen.

Anonymous poster hash: 0845c...f0e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reklamen i seg selv reklamerer for en hjemmeside, jeg har ikke sett reklamer som viser at det er kondomeriet som står bak, og heller ingen andre tegn på det. Når kom det frem at det er kondomeriet som står bak?

Jeg synes den var morsom.

Anonymous poster hash: 3d7b1...0cb
Skrevet

Hahaha, definitivt tulleside!

Men det var mange gode tips der. Skilsmisse etter Shock and Awe-metoden, f.eks. Forbered et angrep fra flere kanter, som kommer helt uforberedt på vedkommende, og trekk deg deretter ut og vent på motangrepet mens du konsoliderer stillingen.

Skrevet

Reklamen i seg selv reklamerer for en hjemmeside, jeg har ikke sett reklamer som viser at det er kondomeriet som står bak, og heller ingen andre tegn på det. Når kom det frem at det er kondomeriet som står bak?

Jeg synes den var morsom.

Anonymous poster hash: 3d7b1...0cb

Det står i avisa at de får 300.000 i bot for det.

Gjest Elyssa
Skrevet

Hm..

Jeg for min del synes ikke skillsmisse er noe morsomt jeg da..

Skrevet

Enten man kaller det øksesakft, øksskaft, øskeskaft eller økseskaft (jeg foretrekker det siste), er jeg motstander av fordekt reklame. Det blir ekstra ille når Kondomeriets budskap er at man kan redde ekteskapet ved å kjøpe flere av deres produkter. De fortjener boten og den dårlige PR-en denne kampanjen gir dem.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...