Gå til innhold

Hvilken hund eller katte forsikring bruker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest sweetsugar
Skrevet

Skal forsikre den ene hunden min, og er på utkikk etter en bra forsikring. Vurderer tryg sin men de dekker "bare" opp til 20 000 og jeg ser jo såklart for meg det værste, og skulle helst hatt noe som dekket litt mere..

Så, hvilken forsikring bruker dere, og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg har alltid brukt Agria på mine dyr, og kunne ikke vært mer fornøyd. Billig (for mine raser ihvertfall), meget kjapt skadeoppgjør, hyggelige kundebehandlere og mye bra info :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal forsikre den ene hunden min, og er på utkikk etter en bra forsikring. Vurderer tryg sin men de dekker "bare" opp til 20 000 og jeg ser jo såklart for meg det værste, og skulle helst hatt noe som dekket litt mere..

Så, hvilken forsikring bruker dere, og er dere fornøyd?

Bruker Agria både på hund og katt. Nå ble desverre min katt påkjørt :( Men fikk igjenn 9000kr som vi bet for henne, og det var rask behandling.

Anonymous poster hash: f79ee...928

Gjest sweetsugar
Skrevet

Bruker Agria både på hund og katt. Nå ble desverre min katt påkjørt :( Men fikk igjenn 9000kr som vi bet for henne, og det var rask behandling.

Anonymous poster hash: f79ee...928

åh, trist :(

takk for svar!

Skrevet

Bruker Agria på hunden min, men har aldri måttet bruke forsikringen. Ser også for meg det værste og har tilleggsforsikringen spesial, som dekker andre sykdommer og skader enn hovedforsikringen. Ville vært så fælt om hunden ble syk og forsikringen ikke dekket det.

Gjest sweetsugar
Skrevet

Bruker Agria på hunden min, men har aldri måttet bruke forsikringen. Ser også for meg det værste og har tilleggsforsikringen spesial, som dekker andre sykdommer og skader enn hovedforsikringen. Ville vært så fælt om hunden ble syk og forsikringen ikke dekket det.

Ja, det er akkurat det.. jeg vil heller være på den trygge siden tilfelle noe alvorlig skulle skje! Hvor mye er det du betaler i mnd?

Skrevet

Har i alle år brukt Gjensidige på mine hunder, og kunne simpelthen ikke vært mer fornøyd. De bruker direkteoppgjør, og dekker også raser som ikke er godkjent av NKK. Har mine forsikret opp til kr 30 000,-

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker også agria. Fordi de har høyere forsikringsbeløp til en lavere pris.Når jeg kan forsikre katten min for 45000,- for 600 i året gidder jeg ikke å betale over 1000,- for 25000,-

Skrevet

Ja, det er akkurat det.. jeg vil heller være på den trygge siden tilfelle noe alvorlig skulle skje! Hvor mye er det du betaler i mnd?

Betaler vel rundt 12-1300 i året tror jeg. Har valgt størst egenanndel for å få den litt billigere i premie.

Gjest sweetsugar
Skrevet

Jeg bruker også agria. Fordi de har høyere forsikringsbeløp til en lavere pris.Når jeg kan forsikre katten min for 45000,- for 600 i året gidder jeg ikke å betale over 1000,- for 25000,-

Oii, billig!

Gjest sweetsugar
Skrevet

Betaler vel rundt 12-1300 i året tror jeg. Har valgt størst egenanndel for å få den litt billigere i premie.

Okei. Ja, det lurer jeg på, hva menes med premie? Fikk tilbud fra tryg, og sto noe om 1200 i premie eller noe?

Skrevet

Okei. Ja, det lurer jeg på, hva menes med premie? Fikk tilbud fra tryg, og sto noe om 1200 i premie eller noe?

Premie er vel bare hva du betaler i året, tror jeg. Du kan betale mer i året for å betale mindre i egenandel når du trenger forsikringen. Men jeg skal alltid klare å skaffe egenandelen, så da har jeg bare forsikringen billigst mulig. Forhåpentligvis trenger jeg ikke å bruke den :)

Skrevet

Jeg har også Agria. Er veldig glad for at de godtar direkteoppgjør!

Gjest sweetsugar
Skrevet

Premie er vel bare hva du betaler i året, tror jeg. Du kan betale mer i året for å betale mindre i egenandel når du trenger forsikringen. Men jeg skal alltid klare å skaffe egenandelen, så da har jeg bare forsikringen billigst mulig. Forhåpentligvis trenger jeg ikke å bruke den :)

Åja, okei :)

Skrevet

Agria her også! Veldig fornøyd! :)

Skrevet

Agria.

Anbefaler forresten at du setter deg inn i forsikringsvilkårene. Det er ikke så vansklig som man skulle tro ;)

Jeg endte opp på Agria fordi de hadde den beste dekningen når hunden ble gammel. Enkelte selskaper sier faktisk opp forsikringen når hunden blir gammel!

Gjest sweetsugar
Skrevet

Agria.

Anbefaler forresten at du setter deg inn i forsikringsvilkårene. Det er ikke så vansklig som man skulle tro ;)

Jeg endte opp på Agria fordi de hadde den beste dekningen når hunden ble gammel. Enkelte selskaper sier faktisk opp forsikringen når hunden blir gammel!

Takk, skal sjekke det ut :)

Ja, jeg synes ikke hunden er noe mindre verdt for min del når den er gammel, så om man får forsikre den så lenge den lever er jo det et stort pluss!

Skrevet

Agria. Kan ikke si vi er fornøyde/misfornøyde ennå. Tror vi får vite hvor bra den er når vi MÅ bruke den. Billig er den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...