AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hva gjør dere? Etter man har fjerner gammel neglelakk med neglelakkfjerner, skal man da vaske hendene før man legger ny? eller er det best å la neglelakkfjerneren være på? Anonymous poster hash: f7c42...ece
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Jeg lar den være på om det er en typisk, standard neglelakkfjerner. Om det er en formula som skal gi fukt og har oljer og sånn skyller jeg det av. Det beste er vel egentlig å dynke hendene i antibac, slik at man blir kvitt alle slags "oljer", både de naturlige og de som kan komme av produkter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Jeg lar den være på om det er en typisk, standard neglelakkfjerner. Om det er en formula som skal gi fukt og har oljer og sånn skyller jeg det av. Det beste er vel egentlig å dynke hendene i antibac, slik at man blir kvitt alle slags "oljer", både de naturlige og de som kan komme av produkter men jeg liker ikke å ha slike "skumle kjemikalier" på meg. så jeg vasket neglelakkfjerneren vekk med såpe.. er det ok? eller dumt? Anonymous poster hash: f7c42...ece
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 men jeg liker ikke å ha slike "skumle kjemikalier" på meg. så jeg vasket neglelakkfjerneren vekk med såpe.. er det ok? eller dumt? Anonymous poster hash: f7c42...ece Tja, såpe kan ha ting i seg som kan skape en slags barriere mellom neglene og neglelakken, men hvis du ikke opplever at neglelakken sitter dårligere på er det ikke noe galt med det Du kan også vaske hendene for så å ta på antibac, om du har tørre hender gnir du det bare over neglene med en bomullsdott.
Tomaten Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Jeg skylder alltid hendene. Syns jeg få sånn rar tørr følelse på fingrene etter jeg er ferdig med neglelakkfjerneren.
Santflows Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Neglelakkfjerner inneholder nok ganske sterke stoffer som mulig ikke er bra for huden. Derfor tar jeg alltid å skylder enten bare med vann, eller med såpe og vann. 1
challenger Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 men jeg liker ikke å ha slike "skumle kjemikalier" på meg. så jeg vasket neglelakkfjerneren vekk med såpe.. er det ok? eller dumt? Anonymous poster hash: f7c42...ece Det samme gjør jeg, liker heller ikke å ha "farlige"kjemikalier på meg. Vasker alltid hendene etter negelakkfjerning!
Bomullstrusa Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Jeg lar den være på om det er en typisk, standard neglelakkfjerner. Om det er en formula som skal gi fukt og har oljer og sånn skyller jeg det av. Det beste er vel egentlig å dynke hendene i antibac, slik at man blir kvitt alle slags "oljer", både de naturlige og de som kan komme av produkter Antibac inneholder glyserol, for å unngå at huden tørker ut - Såfremt det ikke er overflatesprit, da.
Wonders Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 mellom ta av og legge på ny vaker jeg ikke. Jeg tar på olje etterpå.
Gjest Tirkes Skrevet 11. juli 2013 #11 Skrevet 11. juli 2013 Eh.. begge deler. Jeg vasker hendene godt, også tar jeg litt neglelakkfjerner på en bomullsdott og gnir på alle neglene like før jeg lakker dem. Neglelakken sitter som et skudd. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå