AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hei! Mulig dette er på feil forum, men er det noen her som har bestilt fra Body Shop sin nettbutikk? Er den trygg? Og, tok det lang tid før varene kom? Alle svar mottas med takk! Anonymous poster hash: f9ba9...c03
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Den er trygg ja.. Tror min pakke tok ca 3 dager. Anonymous poster hash: ca8de...eb0
Tigerstaden Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Har bestilt masse fra nettbutikken, bor for tiden i Tromsø, så tar litt lengre tid med levering. Pleier å ta fire - fem dager
FrøkenBaker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Helt trygg. Ikke bestilt der masse, men butikkens egen nettbutikk er trygg, med godt utvalg og grei leveringstid etter det jeg har opplevd.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Har bestilt masse fra nettbutikken, bor for tiden i Tromsø, så tar litt lengre tid med levering. Pleier å ta fire - fem dager Hvis den ikke er lagt ned, så er det en Body Shop på Nerstranda (eller Nedstranda). Da slipper du å bestille på nett :o) Anonymous poster hash: f9ba9...c03
Tigerstaden Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Ja, og det er en på Jekta, men er veldig glad i å handle på nett, særlig hvis jeg skal ha mye av gangen..
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Ja, og det er en på Jekta, men er veldig glad i å handle på nett, særlig hvis jeg skal ha mye av gangen.. Heh, da er du stikk motsatt av meg. Jeg liker å fysisk ta på tingene før jeg kjøper dem *ler* Anonymous poster hash: f9ba9...c03
Tigerstaden Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Liker å vente i spenning... Får jeg det jeg skal ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå